Inte mycket sömn...

Nix det blev det inte inatt. Fråns det att jag gick och la mig tills jag skulle upp. Så sov jag kanske två timmar. Kunde inte sova efter allt som hade hänt. Så imorse så beslutade jag mig för att ställa in tiden hos sjukgymnasten och va hemma från skolan idag ändå. Så jag somnade om och vaknade vid tolv, så har väl fått fem timmars sömn nue i alla fall.
Är fortfarande ganska så trött och har ont i huvudet, är mycket som snurrar där uppe nue.

Så det blir en lugn hemma dag idag, bara slappa och ta det lugnt. Behöver det!! Men fårse om man kanske går in till stan senare idag med sötisen och fixar presenterna till Tindra, annars får jag göra det imon efter skolan.
Fårse vad jag känner för sen...För just nue känner jag för ingenting.

Nue ska jag lägga mig i soffan och kolla på Days som börjar snart. Kanske skriver mer senare idag!!


VinkVink!!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0