Jag ändrade mig...

Jag har gått och funderat sen jag köpte mina vinterstövlar att dem kanske blir lite för höga att ha och gå runt i. Speciellt i snö och slask...Så igår så prövade jag att gå i dem ännu mer, men dem kändes lite klumiga och för sagt för höga att ha som vinterstövlar. Jag gillade dem jätte mycket och hade gärna behållt dem med hade inte råd att införskaffa två par. Så nue ikväll efter att jag och sötisen hade ätit, så frågade jag min sötis om han ville köra till skopunkten så att jag kunde se om jag kunde byta dem och hitta några andra. Det gjorde jag oxå!! Dem som jag hittade istället är med super snygga tycker jag och dem liknar mina höststövlar lite.
Såhär ser mina nya vinterstövlar ut:


Vad tycks??

Är fortfarande inte klar med arbetet, men ej haft ro att göra det klart idag. Har kanske en halv sida kvar att skriva så jag ska tag i det och göra det imon istället. Jag har även lite ont i huvudet ikväll så hade inte tänkt sitta ändå och hålla på med det. Är jobbigt att sitta vid datan för mycket när man har huvudvärk tycker jag, känns som den bara blir värre. Så när jag skrivit detta inlägg ska jag lägga mig och vila lite innan jag ska kolla på tv och gosa med min sötis, som jag älskar över allt annat :)

Peter Är Allt För Mig...



Kommentarer
Skrivet av: Milla

Vilka fina höststövlar du har köpt!
gillar din blogg, den är jätte fint designad...
kolla gärna in i min o kommentera..
ha en bra kväll!
:D

2007-10-03 @ 19:19:10
Blogg/hemsida: http://www.fuel.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0