Kvällen Igår!!!

Det var en riktig skojsig kväll igår hemma hos Helena. Min söta sötis körde mig dit lite innan sex och jag var den första som kom. Efter en stund så kom dem andra oxå. Då blev vi bjudna på mat, köttfärspaj och sallad, mycket gott. Till det så drack man vin....mycket gott det med:) Vi snackade en del om inte så rumsrena saker och så sjöng vi en hel del SingStars, vi gav jue Helena en ny SingStars skiva, som vi tvungna att prova :) Blev en hel del vin och cider men kändes ändå inte som hade druckit, ganska skönt. Det var lagom. Det var visa andra som var lite mer runda om fötterna....haha :)
Vid tolv tiden så tog vi taxi in till stan sen så stack vi till Grand. Där vi dansade en hel del. Var sådär mycket folk ute men ändå så skulle alla dansa samtidigt så det var ganska så trångt på dansgolvet....menmen det gick ganska så bra ändå. Vi hamnade jue även på bild, en där vi syns tydligt och sen några där man bara ser våra huvuden och så när dem tagit på hela publikhavet. Jag som inte skulle hamna på fler bilder...haha. Men denna såg bättre ut än den förra så det får funka :) En riktigt skojsig kväll, hoppas det blir fler sådana snart med det gänget!!

Idag så vaknade jag först vid nio och behövde gå på toa och då vaknade min sötis oxå och var jätte pigg. Så han gick upp medans jag gick och la mig igen och vaknade sedan klockan tolv. Var ganska så trött men inte bakis alls. Såå skönt.
Har inte gjort så mycket vettigt idag mer än att jag har diskat, medans sötisen körde och handlade. Orkade inte fixa till mig för att åka och handla...lite lat ibland!!
Nue håller min sötis på att förbereda maten. Han ska laga god mat till mig även denna söndag. Idag blir det Hasselbackspotatis med ryggbff, sallad och bearnisesås. Sen till efterrätt blir det glass. Ska bli såå gott :) Annars idag/kväll händer det inte så mycket. Blir nog mest slappande framför tvn. Om jag har ork så ska jag kanske börja på mitt arbete om magsår....
Bilder från Igår!!!

   


  


                   

image252
BILDEN FRÅN GRAND :)




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0