Måndag!!

Ledig idag och det händer inte så värst mycket. Håller på med skolarbete som vanligt. Blivit klar med ett till nue så nue har jag bara ett litet kvar. Som jag ska ta tag i efter jag har varit och handlat. Tänkte gå ut en runda snart i det fina vädret och sen handla....
Med mig är det ok annars, har fortfarande ont i min visdomstand men det få gå ändå...bara det inte blir värre bara.

Denna veckan kommer bli lite smått jobbig. För att min älskling kommer jobba över nästan hela denna veckan. Så man kommer knappt hinna träffa honom så mycket, innan han väl går och lägger sig. Trist som bara den, men dem skulle jobba över för att dem vill försöka bli klara där dem är nue. Menmen vi får ta till vara den tiden vi väl har tillsammans :)

Jaha ska nog gå och fixa till mig lite nue så man kommer iväg, så man kan fortsätta sen med läxorna....

Puss och Kram!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0