Mums :)


Jag och sötisen åt jue som sagt en jätte god middag ikväll med tämda ljus och allt. Ibland får man göra det lite extra...sånt gillas :)
Jag åt så mycket så det kändes som att magen skulle spricka. Det är inte varje dag vi gör potatisgratäng så man får jue passa på att äta när man väl har det, för det är såå gott, tycker jag i alla fall. Speciellytsötisens :)

Annars idag/kväll har det varit lugnt med lite mys då och då, Jag har även spelat WI en hel del. Klarade någon bana på Mario, så man får massa extra poäng :) Jag har även kollat på reprisen av Sing A Long och ätit lite choklad och ostbågar....och tukisk peppar karameller. Var så sugen på det så jag och sötisen köpte det innan idag!!

Har precis kollat lite på förhandstitten av Prison Break på tv3:s hemsida. Serien börjar igen måndagen den 22 oktober och jag bara längtar tills dess. Eftersom att jag tycker Prison Break är en av dem bästa serierna som jag ser....Nån mer som följer den??

Måndag igen!! Då är det dags för skola igen. Har jue haft självstudier, två måndagar så det känns inte soj att behva gå upp imon. Men som tur är går vi bara till 11.30 tror jag det är. Skönt i så fall!!

Nue ska jag snart gå och duscha har jag tänkt. Sen så är det dags för att se Ensam Mamma Söker klockan åtta...så hade tänkt mysa med min sötis oxå lite innan dess. För jag tror knappt han vill se det...

Tjao!!!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0