Natti Natti!!

Jag har för en liten stund sen kollat på Grey`s Anatomy, bra avsnitt som vanligt. Har även kollat på Sjukhuset och Bonde Söker Fru och till det blev det lite popcorn och glass. Onyttig jag vet!!!
Nue ska man snart gå och lägga sig och hoppas på att man kan sova inatt. Förra natten gick jue inte det så bra. Sov cirka tre timmar bara...så är ganska så trött nue. Vet inte riktigt varför jag inte kan sova men tror det kan bero på att man inte går upp så många dagar i veckan och det gör att när man väl är ledig, så är man uppe länge och sover länge. Får inte någon bra rutin på sovrutinerna helt enkelt. Jobbigt.

Imorgon är det skola som gäller mellan 8.10-11.30 men jag och min basgrupp ska stanna kvar en runda och diskutera om vad vi tyckte om AA-mötet vi var på och vad vi kan ta med i vårt arbete därifrån. Efter det har jag tänkt gå in till stan en runda. Är jue clubdag på VeroModa så jag tänkte kolla in om där är nått skoj. Men ska nog inte shoppa så mycket för på lördag ska man jue kanske till Nova och då kan man jue handla nått där istället. Annars imon är det inget planerat. Får se vad som händer helt enkelt.....
   




                                                                         


Kommentarer
Skrivet av: madde

träna kanske hihi

2007-10-25 @ 09:45:20
Blogg/hemsida: http://anderssonmadeleine.zoomin.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0