Nice Day!!!

Jag var jue ganska så trött innan imorse när jag skrev mitt förra inlägg. Men när Emmy kom vid halv tolv så vaknade man till liv :) Vi traskade in till stan och det blev som jag gissade innan att vi skulle till Nostalgia. Vi sa det i munnen på varandra...om vi skulle gå dit. Vi känner varandra ganska så bra, hehe. Väl där så åt vi varsin toast, chicken sambal med sallad och vilöksdressing till. Mm så gott det var. Vi satt och snackde en hel del om allt möjligt så man glömde nästan att äta ibland :) Vi satt där en bra stund och vi fikade även. jag tog caffelatte med chokladsmak och en kärleksmums...gott det med. Vi gick sedan en runda på stan och kollade lite, hittade en klänning och ett linne på Aima som jag blev sugen på. Men som sagt jag ska vänta tills imon och se vad jag hittar på Nova först. Men det blev lite vin på systemet, haha :) Hade en super trevlig dag med Emmy. ett tag sen som sagt vi träffades utanför skolan. Måste snart göras om!!

Nue ska jag och sötisen snart äta hade jag tänkt. Jag har jue mitt fixat som jag ska äta. Blir jue räkor, rostebröd med tzatsiki för min del. Men sötisen gillar inte räkor så jag vet inte riktigt vad han ska äta än. Synf att han inte äter det för det hade varit ännu mysigare om vi hade ätit samma. Men vi får nog det mysigt ändå :)
Sen blir det mys framför tvn ikväll. Ska kolla på reprisen av Ugly Betty har jag tänkt och sen är det jue Idol och till det blir som sagt chokladpudding och grädde :) Ska bli intressant och se vilka som är bra ikväll i Idol och vilken som åker ut. Vilken eller vilka är er favorit???






Kommentarer
Skrivet av: *Sofie*

Tack för din kommentar!! Låter som att du med har en supermysig dag idag!! Trevlig helg!

2007-10-26 @ 17:50:28
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.weblogg.se
Skrivet av: Pernilla

Daniel och Mattias, utan tvekan. Vem/vilka tycker du?
Ha en toppenkväll! :)

2007-10-26 @ 21:56:59
Blogg/hemsida: http://pernillas.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0