Rosegarden!!

Ikväll så beställde jag och sötisen mat från Rosegarden. Mm så gott det var :) Jag tog ris med kycklingfilè med röd currymix och grönsaker och min sötis tog någon rätt med wokad kyckling och grönsaker. Det får man göra fler gånger för dem har såå god mat där tycker jag. Vi beställade lite mat eftersom att vi ville lyxa till det lite eftersom att dagen blev så bra som den blev + att jag kom på att jag har jue höstlov nue.. Är fortfarande super glad. Allt känns såå bra just nue. Kan man börja leva igen känns det som!!

Jag var jue istan en runda innan idag. Blev inte så mycket shopping. Handlade bara en svart scars med glitter på och så blev det en svart stickad mössa från HM. Var inte så runt så mycket och kollade i andra affärer, känns som man vill vänta och handla i fall man nue ska till Nova i Lund på lördag. Hoppas vi ska dit, messade Jessica innan så får se om hon svarar sen. Så dem inte fått ändrade planer eller nått för vi ska nog va med dem på kvällen oxå...

Nue ska jag snart gå och duscha, sen så blir det gos framför tvn med sötisen. Vi ska kolla på Niklas mat och sen på Vad blir det för mat. Bara matlagningsprogram ikväll.Hihi. Men ska nog kolla liye på tv4+ oxå för dem skulle visa nått från Thailand där....lär väl längta ännu mera när man kollar på det..
Börjar jue närma sig så smått så det är massa småfix man ska fixa hela tiden. Men det är bara skoj. Eller inte att vi behöver ta sprutor, gillar jue inte det men det får gå.

Nue ska jag ta en varm dusch...

ByeBye!!



Kommentarer
Skrivet av: MariaDayz

Såg programmet från Thailand på Tv4+
Lite sugen man blev då =p

2007-10-29 @ 14:38:40

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0