Så dukiga ni är...

Jag kör på samma tema som många andra gjort på sistone och det är alla som är på ens sida, men ingen lämnar ett spår efter sig. Det en några stycken bara. Som många andra så tycker jag oxå det är roligare att få gensvar för det man skriver. Blir roligare att blogga om man vet vad andra tycker. Man kanske ska ändra på nått eller så...Jag hoppas att ni mina läsare kommer kommentera lite mer, lämna ett avtryck efter er :)
Idag är det bara två-tre stycken som kommenterat och det är nästan 80 som varit inne på min blogg....menmen kan jue inte tvinga någån heller. Har skrivit mycket om detta innan oxå känns det som. Jaja nog om det!!

Min/vår kväll har bara varit lugn. Min sötis lagade god lasagne innan ikväll och det var mycket gott. Lite synd att man inte var så hungrig bara. Kan bero på att man ätit en massa annat skit i mellan. Ajabaja. Annars ikväll så har jag pratat med mamma och pappa i tele. Frågade om deras helg hade varit bra. Pratar ganska ofta med mina föräldrar. Så skönt att man har så bra kontakt och det känns som den bara blir bättre och bättre :) Imon ska min pappa komma inom här och lämna mina kläder som har kommit från La Reduate. Det hade kommit innan men bara en tunika så imon ska jag även få det andra :)
Jag har även kollat en del på tv, blandannat Ensam mamma söker. Tycker det programmet är bra men samtidigt kan jag inte förstå att man vill vika ut hela sitt liv och barn på tv. Det blir liksom inte så privat. Men roligt för dem som vill för då har jag något att titta på....haha. Ska bli intressant och se vilka tjejerna väljer nästa söndag av killarna...

Bjuder på en flumbild på mig och Jessica. Vi skrattade som bara den när vi såg den här bilden. För efter vin så tyckte vi att Jessicas lillefinger som är i ena hörnet såg ut som ett Ollon.....Vi skyller på vinet som sagt :)






Kommentarer
Skrivet av: Linda

Va fin sida du har =)

// Linda

2007-10-29 @ 10:34:24
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Hälsningar från din "ollon"kompis :-)

2007-10-30 @ 19:18:42

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0