Shoppingtur och festkväll...

Igår var jue jag, Jessica och Marcus och shoppade i Lund, Nova. Jag kan jue säga att jag hade världens tur igår. Jag brukar aldrig ha sådan tur när jag ska handla något. Först så hittade jag en svart kofta med guldknappar på Gina, sen ett par korta shorts på Veromoda, ett svart linne med knappar på Bikbok och sen min efterlängtade väska fanns på Lindex. Den var jue slut i Kristianstad. Såå jag hade sån tur :) Jag var hel nöjd med mitt shoppade men Jessica hade inte riktigt samma tur så hon blev nästan lite sur...men hon hittade ändå en hel del fint. Det gjorde du faktiskt gumman :) Hade en jätte bra dag med Jessica och Marcus. Tack för att man fick följa med...Här kommer en bild på outfiten som jag hade när jag åkte till Nova!!



Jag kom hem vid sex och då var det bara att börja göra vid sig inför kvällen och klippa bort prislapparna på dem nya kläderna, för dem skulle jag jue ha på mig :) När klockan var närmre åtta så kom Jessica och Marcus och då beställade vi pizza tillsammans. Det var mycket gott eftersom att jag var ganska så hungrig. Vi spelade Wii en hel del och så blev det en hel del vin och doolyes....mm så gott!! Vi hade jätte roligt, speciellt när jag och Jessica flumade oss medans killarna spelade Wii. Vi tog en hel del flumbilder, men dem lär inte läggas upp här...haha. Joo kanske nån :)
Vid tolv så var jag och Jessica på Grand. Killarna ville inte följa med ut denna kväll utan dem fortsatte att spela Wii. Spelnördar!!
Jag och Jessica hade en mycket trevlig kväll, vi dansade en del som vi brukar göra. Vi blev även bjuden på dricka av en kompis till Jessica....träffade en hel del trevliga människor ute. Några som man inte hade träffat på några år så det var mycket skoj....Vi träffade och pratade jue även med "Martin Stenmarck". Det är en kille på Grand som är där ibland som liknar Stenmarck jätte mycket....haha.
Jag fick även höra att jag krossats en killes hjärta. Hans kompis kom fram till mig när vi gick hem och frågade varför jag inte la in en stöt på hans kompis. Jag bara jag är förlovad och har en sambo hemma....Men jag tycker ändå det är skoj att man är eftertraktad. Men skulle absolut inte vilja ha någon annan än min älskade Peter som man har om några månader, varit ihop i 4 år :)

Här är bilder från kvällen där min ouftit är dem kläderna som jag köpte i Nova. Ni får gärna kommentera och säga vad ni tyckte om det. Hade jag blivit glad :)

Jag i mina nya kläder, tycks??

    
   
 




Kommentarer
Skrivet av: Line

Du ser verkligen snygg ut i dina nya kläder. Alltid skoj när man kommer hem med trevliga fynd från en shoppingtur:)Hoppas du har en bra söndag!

2007-10-28 @ 14:59:39
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Jessi

Tack för en supertrevlig dag o kväll, får vi snart göra om!!! Kramizar

2007-10-30 @ 19:27:06

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0