Solen skiner :)



Ny dag och idag är det onsdag. Idag blev jag på gått humör när jag gick upp och tittade ut.
Solen skiner, ser ut att vara jätte härligt väder ute. Så ja har faktiskt tänkt att gå ut och gå en runda.
Eftersom att jag inte tränat på ett tag och så känner jag att då kan jag gå ut och gå istället och det är jue dessutom helt gratis...hehe.
Så snart så ska jag fixa till mig och sen ska jag ut och traska och efter det så blir den en god frukost!!
Sen så har jag tänkt att jag ska ta tag i arbetet om magsår och sen i eftermiddag är det dags för sprutan. Men  jag  har fått så snälla kommentarar av visa. Så det känns faktikst lite bättre :)
Blev riktigt glad imorse att det var några stycken som kommenterat...blir fler och fler för varje dag.
Såå roligt är det :)







Kommentarer
Skrivet av: Line

Jag kan bara instämma i det du skrev med att man blir på gott humör av vädret idag. Själv funderar jag att kila ner en runda på stan och kolla i lite affärer, är såå shoppingsugen!Men först - ner till maxi och handla lite.Ha en fin dag och ännu en gång, stort lycka till i eftermiddag!Du kommer fixa det utan problem!Kram

2007-10-31 @ 12:25:12
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0