Städdags!!

Jag har precis kollat på Våra Bästa År. Jag har knappt sett det i veckan, men man hade ej missat så mycket tyckte jag. Är mest samma tjat just nue men ändå så gillar man serien på något konstigt sätt...
Jag har ryckt upp mig nue och är faktiskt ganska så pigg för tillfället så jag tänkte faktiskt att jag skulle ta tag i städningen. Annars blir det väl bara att man går och retar sig på att man inte gjorde det!!

Så ha det så bra för nue ska jag städa......
                       
                         




Kommentarer
Skrivet av: sara

Haha, ännu en som kollar på våra bästa år =) det är en av mina laster. Spelar in varje dag så jag kan se det när jag kommer hem från jobb. Men som sagt kollar man inte på en vecka har man inte missat så mycket =)

2007-10-19 @ 13:28:12

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0