Tacos!!!

Det gjorde min söta älskling idag till oss. Det var faktiskt ett tag sen vi åt det nue och det var så gott :) Speciellt med alla tillbehör man har till...som majs, rödlök,gurka och creme fraiche. Hmm har jag glömt nått??
Jag har faktiskt varit duktig och gjort en läxa idag, Vi hade fått en artikel som vi skulle läsa och sen skulle vi skriva våra reflektioner och tankar om den. Var inte så svårt. Vi ska inte lämna in den fråns efter lovet, men det känns så bra att jag tog i det. Så nue kan jag börja fukusera på arbetet istället.

Hm har jag mer gjort ikväll då? Jag har som sagt ätit, gosat en del med sötisen och det lär jag göra ännu mera innan ikvällen. Har även kollat på Glamour. Kollar på det då och då när jag inte har nått annat för mig. Ibland är den serien jätte bra tycker jag och ibland så är den bara så tråkig. Så jag har börjat kolla på nått avsnitt då och då bara.
Jag tänkte snart ta och föra över lite ny bra musik till min mobil från datorn. Är så trött på den musiken som jag har du nue så måste ha lite nytt. Som Timbalands låt blandannat.
Det blir även lite mer tv-tittande ikväll. Det är jue Bonde söker fru och Grey`s Anatomy. Det kan man jue inte missa...nån mer som ska kolla på det??

Fick precis världens skrattanfall :) MIn sötis kom ut ur sovrummet och gjorde nån konstig grimas och så rörde hans sig konstigt och så sjöng han den låten som jag spelade....svårt att förklara men det lät och såg såå roligt ut....haha :)

Älskar dig min söta sötis över allt annat.









Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0