Vårdmässa

Jag har nästan precis kollat på Desperate Housewives. Bra avsnitt som vanligt. Undrar om det kommer bli Susan och Mike, eller har han flyttat för gott?? Tycker att det ska vara dem två.
Jag har även gosat med min sötis en del, han kom inte hem från efter sju. Så han var efterlängtad :)

Imorgon ska man på vårdmässa i Lund med klassen och med våran lärare i Omvårdnad. Så man får väl snart gå och lägga sig eftersom att vi ska åka vid halv åtta imon så får gå upp lite tidigare än vad jag brukar göra. Men det ska nog gå bra. Det ska i alla fall bli väldigt intressant att gå på mässan och se och lära sig, kanske lite nya saker. Kommer nog bli en händelserik dag!!

Jag har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med mitt hår. Men tack för alla kommentarena och era råd.....:)





Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0