Vilken dag :(

Idag var ingen rolig dag. Men tänker inte berätta varför här. Det är privat.I sådana här lägen är det så skönt att man har sina älskade sambo, sin familj och sina vänner. Man hade nog inte klarat detta annars. Så tack till alla er :)
Så idag har det inte blivit mycket gjort. Jo blev klar med mina arbeten. Skönt det i alla fall så man slipper tänka på det. Skulle jue ha städat och tränat idag oxå men så blev det inte. Blir inte alltid som man tänkt sig!!

Imon så ska jag till vårdcentralen. Har fått tid nue till en sjukgymnast som ska följa upp det med min nacke och rygg. Så får se imon om man får några vetiiga förslag och övningar som man kanske själv kan göra. För att underlätta det hela ibland. Efter det så ska man till skolan. Har inge större lust. Men känner att det blir inte bättre av att gå hemma...sen så missar man så borta när man är borta och det vill jag inte....

Ska även till stan en runda imon är det tänkt. Ska köpa födelsedagspresenter till min söta brorsdotter Tindra som fyller två år på torsdag. Kan inte fatta att hon redan ska fylla två. Tiden går så fort!!

Ska nog snart gå och sova och lägga mig under täcket och värma mig, eller min sötis kanske värmer mig :) Fryser som bara den....är väldigt frusen av mig.

Nått som är positivt i alla fall att idag är det 3 månader, tills man sitter på planet till Thailand :)

Hoppas ni haf en bättre dag än vad jag har haft.




Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Usch låter inte alls skoj det där du fått reda på.. behöver du prata så finns det en pratglad gbg: are här..

*kraaam*

2007-10-10 @ 13:57:22
Blogg/hemsida: http://meonly.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0