Bra låt!!

Jag har blivit helt förälskad i den här låten med Timbaland. Han har gjort många bra låtar själv och även med många andra bra artister. T.ex. Nelly Furtado, Pussycat Dolls, Justin Timberlake och Keri Hilson.
Men den här är nog den bästa just nue,  http://www.youtube.com/watch?v=ePyRrb2-fzs

Ikväll har inte heller hänt så mycket mer än vad det gjorde innan idag. Jag har bara slappat och nue ikväll mår jag lite bättre. Så skönt.
Min sötis lagade god mat, pommes, lövbiff och bearnisesås....såå gott. Sen så kollade jag på Glamour och sen så har jag suttit här framför datorn en del...hehe datanörd man är. Men snart så blir det att man sitter framför tvn istället. Idol börjar jue snart.

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!!



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0