Fortfarande ingen data....

Våran data är fortfarande på lagning....har gått en vecka nue men känns mycket längre. Saknar den, inte bara för att sitta på nätet och blogga och chatta utan man behöver den även till sina skolarbeten och så. Man är så beroende av den. Så nue när vi ska göra inlämningsuppgifter får jag antingen sitta i skolan eller åka hem till mina föräldrar. Visst det går bra det med men man koncenterar sig bättre när man sitter hemma och arbetar med något. Tycker jag i alla fall. Hade jue vatt bra om man fått hem den innan helgen men så lär det inte bli. Menmen bara att vänta. Inte så mycket mer man kan göra...

Nue när man inte har någon data att sitta vid så blir det att man tittar en hel del på tv istället. Men det gör inte så mycket nue eftersom att nue kommer alla bra tv-program tillbaka :) Som Idol har jue börjat och det följer man slaviskt, likadant är det med Top Model, snart börjar jue den svenska versionen av det men tycker inte riktigt det är lika bar men lär se det ändå...hehe. Som snart börjar Grey`s Anatomy och Desperate Housewives igen :) Så då har man ändå inte så mycket tid att sitta vid datan...hehe.

Snart helg igen. Skönt! Vi har inte så mycket inplanerat mer än att vi nog ska till Palle, Vonka och Tindra på lördag och ha lite kräftskiva, min kusin och hennes kille skulle nog med komma. Kan nog bli trevligt :)

Blev precis bestämt att det blir jobb på Pysslingen imon, dem ringde precis och frågade om jag kunde jobba mellan 10-16.30 imon. Klart jag kan det är jue ändå ledig :) Alltid bra med extra pengar och så tycker jag om att jobba på den förksolan :) Hm men annars är det inget planerat ihelgen. Kan va skönt att bara vara hemma nån dag med och bara va.

Ni får ha det så bra så skriver jag igen när jag kan....

                                                  



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0