Namn....

Jag hade fått en kommentar från en anonym person att det är olagligt att skriva ut andras namn om dem inte vet om det. Men dem bilder jag lägger ut här, är människor som jag känner och om någon skulle känna att dem inte vill vara med på bild, eller att jag skriver ut era namn. Säg bara till mig istället så tar jag bort det istället. Inte så lätt att veta det om ni är anonyma. Men jag ska ändå tänka på det när jag lägger ut bilder. Så det inte blir fel för någon annan. Men som sagt skriv hellre direkt till mig med er namn så jag vet vilka ni är.

Imorse när jag vaknade så hade jag jätte ont i huvudet, så jag har ej varit i skolan idag. Så vid tolv vaknade jag och då kändes det lite bättre. Bästa botemedlet är nästan att bara sova och så ska det vara mörkt. Men ska snart lägga mig och vila en stund igen. Tur jag är ledig nue nån dag så jag kan vila upp mig.

Skriver kanske mer ikväll....



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0