Ninna :)

Det är mitt nya smeknamn. Det är min busiga brorsdotter Tindra som kallar mig för det. Hon började med det för nån vecka sen och det är så skoj att hon nue ger en ett namn. Det låter så gulligt :) Peter eller Pitor som hon säger har hon kunnat säga ett bra tag och det låter lika gulligt när hon säger det.
Man längtar väldigt mycket efter eget barn ibland. Det har jag gjort ett bra tag och hade gärna viljat ha nu om jag hade fått bestämma. Men samtidigt vill jag plugga färdigt först och helst ha ett fast jobb och körkort och sen så ska jue jag och min älskling vara överrens om det tillsamman. Båda ska jue känna att man vill. Men nån dag i framtiden kommer det hända det vet jag :) Så länge får man låna Tindra andras små barn man känner.
Hittade ett test på Aftonbladet där man ser vilken föräldrartyp man är eller kommer att bli. Jag fick att jag kommer vara en lyxig glamförälder....hehe låter intressant :) Här är länken till sidan: http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article807824.ab



Idag har varit en bra dag förutom att jag är ganska så förkyld och jag var även lite febrig innan ikväll. Men det får gå ändå. Hoppas man är ok imon så man kan träna, gjorde jue inte det igår.
Jag är väldigt glad för idag så avslutades Block 1 i utbildningen och jag fick VG i alla ämnen förutom ett där jag fick G. Men jag är supernöjd. Så nue är jag vårdbiträde, låter bra men kommer låta bättre när man är undersköterska.
Jag fick även reda på idag att jag kommer inte missa så jätte mycket i skolan när vi ska resa till  Thailand, eftersom att när jag reser så läser vi två ämnen och dem kommer att avslutas under de veckorna när jag är iväg. Så jag kan för att göra det lätt för mig att få dem sista uppgifterna i de ämnena innan jullovet så kan jag avsluta kurserna då och slippa det när jag kommer hem. Verkar inte som att det kommer bli några problem att få ledigt heller, skönt det!!

Imon ska jag träffa Emmy och så ska vi luncha på Nostalgia, det är vårt favoställe :) Får som sagt hoppas att jag inte blir sämre. För jag vill inte bli sämre eftersom att vi har så mycket planerat ihelgen och det vill jag inte missa.




Kommentarer
Skrivet av: Emme

Tack för kommentaren :-)

2007-09-19 @ 21:44:11
Blogg/hemsida: http://www.pluring.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0