Super trevligt :)

För en liten stund sen kom jag hem från en super trevlig kväll med klasskamraterna. Vi var som sagt ute och åt på Chinawall och alla förutom två i klassen var med. Så det var verkligen super. Mycket trevlig stämmning och mycket god mat. Jag ska visa lite bilder på sen på vad vi åt för sorters maträtter. Vi snackade och skrattade en hel del under kvällens gång. Det blev en hel del bebissnack eftersom att en i min klass är gravid. Så vi pratade mycket om barn och förlosningar. Som jag då vill jätte gärna ha barn men är rädd för förlossningen och den har sprutan/nålen man får in i ryggen, efersom att jag är väldigt nålrädd. Men sen så tror jag att när jag väl kommer ligga där så kommer jag nog inte tänka på det, utan då tar man nog all hjälp man kan få. Så hon som ska ha barn, hon har barn sen innan, hon sa det kommer säkert gå jätte bra för er alla när dagen kommer. Det tror jag oxå det kommer göra. Känns som den dagen är väldigt borta ibland, men jag vet att jag och min älskling kommer få barn tillsammans när vi båda är redo för det. Som sagt en mycket trevlig kväll, måste göras om :)

Här kommer nue lite bilder från kvällen, inte så många men det blev några.

       

          
                  


image176


Kommentarer
Skrivet av: Johannah

Hej! Visst, adda mig på msn så kan vi snacka mer
där. / Johannah

2007-09-22 @ 09:34:50
Blogg/hemsida: http://ztarla.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

vilken gullig bäbis

2007-09-22 @ 16:29:35
Blogg/hemsida: http://www.missbina.webblogg.se
Skrivet av: nenne

Hejsan hej
Förstår din oro över den där hemska sprutan men man behöver inte ta den.Jag klarade mig på bara lustgas..har hör många säga att den inte gör någon stor skilnad ändå..

2007-09-22 @ 20:02:32
Blogg/hemsida: http://sessannenne.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0