Träning!!

Om en 45 minuter så ska jag cykla och träna lite vattengympa. Känns skönt att jag ska göra. Jag är ganska så lat av mig ibland och om jag då vatt hemma en hel dag och bara slappat och vatt allmänt deppig, så blir det lätt att jag stannar hemma. Men jag vill träna och jag tycker det är roligt med vattengympan och så är det skönt att komma hemifrån lite och ha lite egen tid och få tänka på lite annat. Jag ska försöka hinna med en liten läxa innan jag jag ska iväg bara....eller så gör jag den imon så jag slipper stressa? Jaja fårse hur jag gör...bara jag gjort den tills torsdag.
Efter träningen blir det gos framför soffan....som sagt det är jue Idol och DH ikväll och det längtar man till :) Blir lite gos i alla fall....min sötis är inte så glad vid dem programmen så det blir ofta att han går in i sovrummet och kollar på annat eller så spelar han. Men vi brukar springa imellan och ge varandra lite pussar och kramar :)



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0