Ut och äta :)

Mmm ikväll är det dags. Då ska man ut och äta med klassen ikväll. Det ska bli jätte roligt. Vi ska äta chinawall, det passar mig för jag tycker kinamat är jätte gott :)
Idag så har jag träffat min kompis Eva på stan....vi gick och tittade runt lite i affär. Men det blev ingen shopping för min del, fast att jag såg en hel del som jag hade viljat ha med mig hem. Men som sagt jag måste försöka hålla i mina pengar och spara...kan inte shoppa alltid fast att man hade kunnat göra det varje dag.

Nue ska jag snart gå och duscha och så får man börja göra sig smått i ordning inför kvällen. Jag tror att jag har bestämt vad jag ska ha på mig, så förhoppningsvis blir det inget problem. Ibland kan man jue stå och vela hur länge som helst. Man jag brukar vara duktig och bestämma sånt nån dag innan. Får nog ta nått litet och äta oxå, annars lär jag bli väldigt hungrig.

Ni får ha en fortsatt trevlig dag och kväll för det ska jag ha.

Vill oxå bara säga att Jag älskar min söta och goa sambo Peter överallt annat :)
  


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0