Fredag igen då....

Jaha då var det fredag igen....veckorna går jue såå snabbt.
Jag har nästan precis gjort mig i ordning och nue sitter jag och bloggar lite och äter frukost. Hallonkräm och mjölk.
Jag ska alldeles strax gå hem och hälsa på Jessica. Länge sen vi sågs nue som sagt så det ska bli jätte skoj att ses. För sen lär det väl dröja några månader tills hon vill träffa mig igen som hon sa igår....förhoppningvis skoja hon jue bara...eller jag vet att hon gjorde det!!

Efter att ha varit hos Jessica så ska jag och sötisn hem till mina föräldrar, ska äta pizza (igen). Mina föräldrar ville ha det så det får gå bra idag med, sen får det vara bra för ett tag. Jaa så ska vi eller dem se hockeyn som visas vid fyra tiden, så vi för jue vara där lite innan såklart. Förhoppningvis blir det även någon runda kort efter hockeyn, hade varit skoj. Jaja fårse vad som händer som sagt. Men ska bli trevligt att komma hem lite och hälsa på :)

Vad ska ni hitta på för skoj idag och ikväll då???




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Pizza IGEN hihi.. Vi ska ut och övningsköra, passa på att handla och sen ikväll ska jag bjuda Micke och svärfar på en god fiskgryta :) Ha en trevlig kväll / Kram

2008-01-04 @ 12:36:38
Skrivet av: Wysteriia

Mysigt, hoppas du får en trevlig dag och kväll ;D

2008-01-04 @ 12:43:20
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0