Hälsa på!!!

Om en stund ska jag iväg till min praktikplats och hälsa på. Jag ska jue vara på dagrehaben här i Kristianstad och idag ska jag hälsa på och träffa min handledare, få mina arbetstider m.m. Har jue redan varit där en gång på studiebesök så jag vet jue hur där ser ut men ska bli intressant och se hurdan ens handledare är...hoppas hon är bra och trevlig!!

Efter att ha varit där så tänkte jag gå upp på stan en runda, det var länge sen jag gick och kollade. Hade tänkt göra lite ärende. Blandannat försöka hitta en liten handväska, en liten börs, ny ögonskugga och så kanske det blir någon ny tröja eller nått. Fårse vad som kommer med hem, hehe :)

Sen är det inget mer planerat för idag så får se vad som händer ikväll. Men den blir npg lugn för min sötis ska ivä och träna så det blir nog bara att jag kollar på tv eller film eller något sådant. Man får jue försöka lägga sig i tid eftersom att imon börjar skolan igen. Men har inte riktigt koll på när v börjar får fråga nån som vet.

Menmen ska äta lite frukost nue så ni får ha en fortsatt bra dag, Kramis.

image499






 



Kommentarer
Skrivet av: S A R A

ha en bra dag själv =)

2008-01-07 @ 12:29:45
Blogg/hemsida: http://zaaurahs.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0