Idol Amanda - släpper skiva =)

www.aftonbladet.se/nojesliv/musik/article1558616.ab  Jag läste precis på Aftonbladet att Idol Amanda har fått skivkontrakt och kommer komma med en skiva till våren. Första singlen skulle nog släppas snart och heter Do you love me.  Jaa ni kan jue själva trycka på länken och läsa vad det står. Men jag kommer vara en av dem som kommer fixa hennes skiva =) Kommer ni oxå att göra det???

Det blev att jag och sötisen beställde pizza idag. Jag vet att det inte är bra. Ska försöka dra ner på sådan mat snart. Men tar en dag i taget sen får man se hur det går!!! Men nångång ibland så är det ok tycker jag för ibland är det riktigt gott, tycker jag i alla fall!!!

Jag och sötisen tänkte kolla på någon film ikväll men vet inte riktigt vilken än. Men vi lånade jue några stycken av mina föräldrar så någon som verkar intressant lär det jue säkert bli,

Nehä nue ska jag lägga mig i soffan och läsa tidningen innan det blir filmdags. Kanske återkommer senare ikväll och skriver om vilken film det blev.

Ha en trevlig kväll!!!



Kommentarer
Skrivet av: Tobias

svar: haha nice nej man blir lat ibland :) hehe min är hawaii ..

2008-01-03 @ 19:07:47
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Jag kommer INTE att köpa hennes skiva men det förstod du nog hihi... Gott med Pizza !!! Nu ska jag smälla i mig massor med grönsaker !! kram

2008-01-03 @ 19:21:29
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Vänta med att ändra matvanorna tills efter resan, där nere måste du unna dig massor med gott :)

2008-01-03 @ 19:28:43
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0