Imorgon bär det av =)

Den här dagen har jag längtat efter länge nue, men imorgon är det äntligen dax. Jag och min sambo och mina föräldrar ska jue nämligen resa till Thailand imorgonkväll :) Tänk att nue kan jag säga "imorgon åker vi", trodde aldrig den dagen skulle komma. Men som sagt imorgon är det äntligen dax och på torsdagskväll är jag i detta vackra land, wieee :) :)


image501

Ikväll har jag diskat så min sötis kunde laga tacos, men när vi väl skulle äta var jag inte så hungrig så åt inte så mycket. Menmen det var gott ändå :) Jag har även läst kapitel 4 i Sjukvårdsboke, var ett antal sidor att läsa så det tog sin lilla tid. Sen så har jag lyssnat på en massa skivor, både nya och gamla. Ojj vad många bra låtar som man glömt bort som man typ lyssnade på för två, tre år sedan. Vissa av skivorna kommer åka med på resan och jag fixade även ny skiva men ny bra muisk!! Såå nue har vi att lyssna på, hehe. Jag har även strykit ett par shorts jag ska ha med mig och lagt ner lite annat i resväskan. Full rulle har det varit ikväll känns det som, så man har känt sig lite småtressad. Hade jue viljat börja med någon av mina uppgifter men har lite småont i huvudet och vet inte riktigt om jag orkar ta tag i det nue. Det får helt enkelt vänta annars tills jag kommer hem!!

Nue ska jag kolla på Andra Avenyn tänkte jag så ha en fortsatt trevlig kväll :)




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Jag får det säkert bra här hemma men inte lika varmt, är ju oxå ledig nästa vecka men för att åka skidor/pulka :)

2008-01-08 @ 20:07:27
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Line

Hej gumman! Ville bara önska dig en underbar resa om vi inte "hörs" innan du åker!Njut så mycket du bara kan, det är du såå väl värd!Massa kramar

2008-01-08 @ 21:28:39
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

Åh det är också gott!
nu vill jag utomlands när jag ser den bilden!!
Jarå, din då?

2008-01-08 @ 22:51:49
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Åh tusen tack för din söta kommentar !! Kramar till dig

2008-01-09 @ 05:54:55
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0