Så Ska Det Låta...

Har jag precis kollat på SVT Play. Är super bra att man kan se det på nätet i fall man missat något avsnitt eller så!! Jag såg bara på detlite ifredes så passade på nue och se hela. Det var ett mycket bra omgång, med bra artister och Danny var helt klart bäst, speciellt nät han sjöng "Öppna min dörr". Det var såå man rös i hela kroppen =)
Jag tycker det programmet är riktigt underhållande men det beror mycket på vilka artister det är oxå och vilka låtar dem väljer att sjunga!! Petter Settman är jue såå bra som programledare oxå!!!




Annars ikväll har jag ej gjort såå mycket. Kom jue hem från landet vid närmre åtta tiden och då satte jag mig och åt lite, blev en hamburgare från Mac donalds och en chokladmilkshake!! Sen så kollade jag lite halvt på Anna Phil och pratade med en kompis i tele =) Sen så har jag suttit vid datorn och snackat med lite folk på msn och lyssnat på skön gå musik!!!

Kvällens låt är: David Fridholm -  Circles




Kommentarer
Skrivet av: Emelie

Håller med dig helt klart att så ska det låta är ett mycket bra och underhållande program :) Jag såg det med i fredags och Danny är bara så bra när han sjunger den låten, även andra också!

2008-03-03 @ 22:19:53
Blogg/hemsida: http://schumme.webblogg.se
Skrivet av: Pauline

Absolut! Alltid lite prestationsladdat på ett nytt jobb, så jag har haft lite spänningshuvudvärk på kvällen.. Annars så - feeling fine! Själv?

2008-03-03 @ 22:20:32
Blogg/hemsida: http://pauliine.blogg.se
Skrivet av: Jonna

Sov gott:)

2008-03-03 @ 22:23:01
Blogg/hemsida: http://JONNAat.blogg.se
Skrivet av: Emelie

Ja mega duktig, jag följer även Let`s Dance, han är duktig på att dansa, men jag gillar inte riktigt tjejen han dansar med där :P hihi.
Jag borde heller inte handla nått, men kan tyvärr inte låta bli.

2008-03-03 @ 22:27:55
Blogg/hemsida: http://schumme.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0