Besök :)

Ikväll har vi haft besök av Ullis och Micke. Dem var väldigt bruna, blev så avis blev jag. Menmen man får gått vänta som sagt. Vi pratade en del om hur dem hade haft det och sen kom vi in på att jag och Peter åker till Göteborg imon. Så frågade om vi skulle gå själva på Liseberg på söndagen och det skulle vi.....Men inte nue längre :) Ullis och Micke ska ta tåg upp där på söndagen så vid halv ett ska vi möta upp dem och sen ska vi gå på Liseberg och åka karuseller och ha det skoj :)
Ikväll har vi annars ätit kinamat som vi beställa från ChinaWall, det var mums....sen så har vi spelat Canasta och jag och min söta Peter vann med 20 poäng högre än dem....haha. Haft en mycket trevlig kväll med mycket skratt :)

Nue ska jag gå och knyta mig så man orkar upp i tid, vi ska jue köra lite efter åtta. Ha en fortsatt trevlig helg för det ska jag haa....vi hörs när jag har kommit hem igen.


Kommentarer
Skrivet av: Maria

Tack! =D

2007-08-24 @ 22:50:28
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0