Jobbigt...

Allt känns jobbigt nue, känns som det aldrig kommer bli bra. Men man försöker vara stark och intala sig att det kommer att ordna sig, det är bara så svårt att tänka så. Har varit så stak hela tiden men nue kommer det upp till ytan hela tiden så det går inte att undvika och man har så många frågor....allt känns så konstigt. Det är tur att jag har min Älskling som finns där för mig och såklart har jag min familj....vi alla måste vara starka. Längtar tills det här är över....

Hmm men annars är det ganska så bra här. Man jobbar och ståri, händer inte så mycket annat nue känns det som. Hinner knappt träffa vänner och sen har man inte alltid orken att åka iväg nånstans när man kommer hem och har jobbat en hel dag. Men imon ska jag träffa Emmy efter jobbet, vi har inte träffats sen vi gick på sommarlov och det beror på att vi båda jobbar väldigt mycket. Så imon ska vi äntligen träffas och gå på stan och fika eller äta nått gott, ska bli trevligt.

Igår så firade jag och sötisen våran tre och ett halvt års dag som vi hade i måndes men jag jobbade jue då så vi firade det lite igår istället. Vi var ute och åt. Det blev Bar-B-Ko igen....vi åt där på våran tre års dag med men dem har så god mat där tycker vi så vi gick det igen. Vi åt lamm som var vitlöks och rosmarinmarinerad och till det tog vi potatisgratäng, vitlöks och rödvinssmör och sallad....allt var mycket gott. Efter vi hade varit och ätit så var vi hemma och gosade och kollade på film. Jag älskar min älskling såå mycket och är såå glad att han är min, han är allt för mig :)

Tänkte avsluta detta inlägg med att berätta om ilördes så mamma och Fredrik hade fest. Kan säga så här att det var en mycket trevlig fest med mycket god mat och dryck....och mycket trevliga människor oxå...min släkt är så härlig :) Vi blev bjudna på buffè som bestod av potatisgratäng, potatissallad, rostbiff, skinka, kycklingklubbor och en massa olika frukter....mm så gott. Till efterrätt fick vi kladdkaka med daim och hasselnötts chocklad i....super gott. Kan kanske dela med mig av recepten så ni som läser min blogg kan få testa det och säga vad ni tycker om det. Vi gjorde lite annat oxå än att bara äta massa gott. Vi blev uppdelade i två lag och så skulle vi kasta hästsko och kasta pil och det lag som fick bäst poäng vann....det laget som jag var med i förlorade men det brydde vi oss inte om...vi hade skit skoj ändå :) Som sagt en mycket trevlig och rolig kväll....här kommer lite bilder från kvällen.

               
Jag           Älsling :)         Fidde, Jocke           Nya kläder :)     Sötis & Honken             Mamma
                                                 Fanny

          
   Palle, Micke &          Vilken bild...hehe         Jag & Pappa                   Hahaha :)              Spelar Volleyboll
      Honken

               
    Min brorsdotter      Vonka, Tindra

KÄRLEK :)
image105

ÄLSKAR DIG FÖRALLTID


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0