Stereo

Nue har jag en ny liten stereo eftersom att den gamla som jag hade, har gått sönder. Eller CD-luckan var paj det gick ej att öpnna den med själva knappen utan man fick ta upp luckan förhand. Så häromdagen så frågade min sötis om det inte var garanti kvar på den, så jag kollade upp det och det hade jag. Så vi lämnade tillbaka den och så fick vi pengarna tillbaka eftersom att dem inte hade den stereon att sälja längre. Lite synd för att jag gillade den och den var jue lite mindre än två år gammal...fick jue den av sötisen i julklapp för nått år sen,
Men idag shoppade vi en ny på Cleas Ohlsson och den är bättre än den som jag hade. För denna nya kan spela MP-3 och man kan använda den som DVD-spelar och koppla den till TV:N man kan även ha USB-minne till den så det finns mycket finesser med den. Så det blir säkert jätte bra...saknar min gamla så tycker sådär om min nya just nue men man vänjer sig väl....hehe :)
Här kommer en liten bild på hur min nya stereo ser ut.



Annars idag har jag jobbat och det gick bara bra fast att vi bara var vikarier på förmiddagen....var lite trött och så idag men det gick...är jue ledig imon så man fick gå och tänka på det när man var som tröttast. Efter jobbet så var jag och sötisen och storhandlade på Willys och sen så handlade vi jue steron. Sen så lagade vi lite mat och ikväll blev det kebab i pitabröd med sallad och dressing till...mycket gott.
Skulle jue ha träffat Emmy efter jobbet idag men det blev inte så för hon var tvungen att jobba. Vi har ej träffats på hela sommaren bara för att vi båda jobbar så mycket. Sen när vi väl bokat en dag så har den ena fått förhinder. Emmy skrev att det vilar nog en förbannelse över oss eftersom att vi aldrig får träffas. Men på måndag har vi bokat nue för då var vi båda lediga...såå nue får Inget komma imellan.
Ikväll blir det myskväll med sötisen...vi ska kolla på nån film om en stund hade vi tänkt.

Men ni får ha det så bra....Kramis.



Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0