Vilken dag :(

Här sitter man och är jätte sur och har världens huvudvärk eftersom att idag började man skolan igen och man trodde det skulle vara helt OK att vara tillbaka. Men fyy vad fel man hade. För det första så börjar vi med Etik som inte är ett favoämne precis och sen så kommer hon och säger att hon inte fått in mitt arbete som vi skulle skicka innan sommaren. Men jag har skickat det till henne, har bevis på det. Så det måste blivit fel någonstans så jag skulle skriva ut det till henne så hon kunde få det imon. Men tror ni att våran skrivare vill funka?? Nää det vill den inte :( Allt bara krånglar. Jaha och sen så frågade vi om vi skulle få våra schema idag eftersom att det har vi inte fått, men nää det kunde få inte och dem visste inte när det skulle bli klart. Att dem inte kan ha sånt fixat när man börjar, vi vet liksom knappt hur vi ska gå om dagarna....så nue får vi ta en tag i taget. Hmm inte nog med det. Idag fick man reda på att vi som redan läst Psykologi, får läsa det igen fast som fördjupningskurs eftersom att man får inte läsa ett ämne som man redan har betyg i. Så vi ska läsa en sorts fördjupning då så att vi inte förlorar våra poäng. Men roligt att läsa om ett ämne man redan läst och hur ska man kunna fördjupa sig i nått som man läste för länge sedan och sen så har jag väldigt svårt med det ämnet...så fattar ej hur det ska gå. Men vi ska kolla imon om det finns någon anna  lösning....hoppas det.
Jaha sen så behöver vi ha Pyskologiboken tills på måndag men tror ni den finns istan att köpa, nää det gör den inte så man jag beställde den på nätet men det är ej säkert att den hinner komma tills på måndag....men det skiter jag i för det är ingen annan i klassen som lär ha det heller...så det får läraren ta. Inte vårt fel att boken inte finns.

Ojj vilket klagande...men det är verkligen inte skoj att komma tillbaka när ingetting fungerar och allting bara är kaos. Men förhoppningsvis ska det väl bli bättre. Det är tur att man har E och A i klassen i alla fall :)

Kanske inte så rolig blogg idag, men var tvungen att skriva av mig lite....hoppas ni förstår.

Ha det bra, jag ska försöka ha det nue resten av kvällen med min sötis. Tur att han finns :)



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej! Vet faktiskt inte. Va hos vårdcentralen och prata me en läkare om de, så skicka han mig på bihåleröntgen och den fick jag aldrig svar på utan bara en remiss om att jag ska på CT. Får väl se. Kul att du hade varit inne hos mig och kikat!

2007-08-15 @ 22:33:08
Blogg/hemsida: http://www.sanni85.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0