1 Månad :)

Vid denna tiden om en månad sitter vi nog på kastrups flygplast och väntar på vårat flyg mot Thailand :) Tänk det är bara en månad kvar nue tills vi reser. Jag längtar verkligen såå mycket och man pratar mer eller mindre om det varje dag. Ska bli såå underbart skönt att få komma till solen och värmen speciellt mär det är sådant här väder som det är nue. Det bara regnar och regnar känns det som. Såå man behöver verkligen en riktigt skön solsemester =)

Nue ska jag snart gå och lägga mig, är jue skola imon igen. Går bara till halv tolv så det är helt ok. Jag längtar lite tills imon eftersom att vi då kommer få reda på våra praktikplatser inom sjukvården. Jag hoppasverkligen att jag får vara på mitt förstahandsval. Ni får som sagt hålla tummarna!!


Godnatt och dröm sött!!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0