Äntligen...

är jag klar med dem 3 fallen om utvecklingsstörning. Har mer eller mindre sutit hela dagen med det förutom när jag kollade på Days, för det kan man jue bara inte missa. Såå skönt att det är färdigt och det var den sista uppgiften vi hade innan lovet. Sen så har vi lite småsaker som ska vara inne efter lovet men det lär jag inte göra nue. Ska vila först och inte tänka skolan en tanke sen så får man väl ta tag i det igen när det närmar sig.
Ska bli såå skönt med jullov, det behövs efter det här jobbiga terminen och förhoppningsvis så har man nya tag sen inför nästa!!

Vad trött jag blev nue, hade jue tänkt gå och diska snart så att man får det undanstökat. Tycker inte om när det är en massa disk. Såå jag får väl samla lite krafter till det oxå.

Kvällen lär bli lugn, vi har inget planerat. Så vi har nog tänkt beställa hem nån mat ikväll och sen bara mysa och kolla på någon film, blir nog den sista Beck-filmen. Är jue inget Idol nue och inte så mycket annat bra på tv så då får det bli film istället. Är i och för sig bra för då umgås jag och min sötis mer, för när det var Idol så ville han helst inte titta på det!!

Annars ihelgen har vi inte så mycket planerat mer än att vi ska in till stan imorgon och handla dem sista julklapparna och så har jag tänkt att jag ska försöka göra lite julgodis oxå. Har jue inte haft tid att göra det än. Men denna helgen borde jag ha det, om det inter dyker upp nått annat.

Jag hoppas att eran fredag har varit bra och att den fortsätter att vara det.


Lämna gärna ett fotspår efter er....





Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Känner igen mig i det du skriv, när det var Idol gick Micke och la sig för att det var så ur dåligt enligt honom, nu finns det inget att se så vi planerar oxå en film kväll med lite gott gott...
Ha en trevlig fredagskväll.
Ps! Söta fötter Ds!

2007-12-14 @ 16:13:01
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0