Ärende på stan....

Jag vaknade vid tio idag men låg och drog mig till halv elva, för jag orkade inte gå upp för det var så mörkt och trist ute. Men det är jue inget ovanligt precis. När jag nästan precis hade tänkt gå upp så hör jag att min älskling kommer hem, då är klockan halv elva ungefär. Inte längade han jobbade idag men dem hade inte så mycket att göra och jag ska jue inte klaga. Såå skönt att ha honom hemma :)

När vi hade gjort vid oss och fixat till oss så gick vi in till stan där vi hade lite ärende att utföra. Först var vi på banken och häntade våra Thailändska Bhat som be beställt. Blev en hel del pengar så det lär nog räcka gott och om det skulle fattas så kan vi ta ut mer där nere...Efter vi hade varit på banken så gick i in på HM för jag ville jue köpa klänningen som det var julklappserbjudanade på idag. Det fanns klänningar kvar så jag köpte jue såklart en till mig och den ska jag ha på nyår har jag tänkt. Eftersom att den är lite glittrig, det ser man inte på bilden men det är den för er som inte vet.
Såhär ser den ut, visst är den fin?? Är nog många som köpt den och som kommer köpa den om det finns några kvar...Klänningen fanns även i andra färger men jag tog den färgen som är på bilden.



Vi var sedan på Dressman där min älskling shoppade lite kläder. Han köpte blandannat en svart grå tröja och en svart skjorta som han ska ha under och så köpte han även ett par svarta jeans. Så nue har han med nya kläder till alla jultillfällen och nyår!!!
Nue ska jag snart slå in lite julklappar och sen börja göra mer julgodis.
Sen ikväll ska jag och älsklingen gå på bio. Det var jätte länge sen vi var på bio så vi tänkte unna oss det ikväll och bara ha det mysigt :) Vi ska kolla på Guldkompassen, den verkar bra så vi får väl se sen ikväll om den är det!!!

Ha en fortsatt bra dag, kramis från mig =)




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Får inte fram bilden du satt in i inlägget :(

2007-12-21 @ 15:55:21
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

NU ser jag klänningen, jättefin.

2007-12-21 @ 17:33:16
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Åh tack :D

2007-12-21 @ 21:38:13
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0