Guldkompassen!!!

image404

Jag och min älskling kollade på den på bia innan ikväll, den var faktiskt väldigt bra tycker jag och jag ser framemot fortsättningen. Men det lär väl dröja innan den kommer och det är nackdelen!! Men det är många filmer som det är så med nue, blandannat Narnia och Eragon. Hoppas det kommer fortsättningen på dem snart, men tror nästan att nästa Narnia skulle komma i mars någongång...hoppashoppas!!! Gillar sådana filmer väldigt mycket, med fantasy i...

Innan vi skulle kolla på bia så slog jag och sötisen in lite julklappar. Gick en hel del julpapper, speciellt till Tindras julklapp, hennes är ganska så stor nämligen :) Efter det så gjorde jag chokladkrisp, lätt att göra och är väldigt gott. På söndag ska jag göra lite till fast fler tryfflar men ska inte göra med cappuccinosmak utan med apelsin....
Jaa sen åt jag och sötisen, det blev ris och någon god kycklinggryta. Efter det var jag ganska så rastlös och visste inte vad jag skulle göra. Skulle jue inte se bian fråns klockan 21.00. Men jag satt vid datan lite och sen så spelade jag lite Mario och fördrev tiden med det och då gick tiden snabbare...

Nue tänkte jag snart gå och lägga mig fårse om min sötis vill göra mig sällskap, han sitter och är helt inne i Mario. Han har snart klarat hela spelet tror jag....själv så har jag en bit kvar. Har inte samma tålamod som honom.
Imon ska man fira jul hemma på landet, ska bli jättre trevligt :) Är faktiskt lite nyfiken vad som är i mina klappar fast att jag vet att dem inte är så många. Men det gör mig inget. Huvudsaken man får vara med sina nära och kära :)


GODNATT!!!




Kommentarer
Skrivet av: Tobias

Svar: låter mysigt :) ha en bra dag!!

2007-12-22 @ 12:27:57
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Lät som en mysig fredagskväll. Hoppas ni haft en bra dag idag?! Kram

2007-12-22 @ 16:34:24
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0