Lille Jul!!!

image423   Idag har det verkligen varit full rulle hela dagen.....Vid tolv så träffade jag Veronica och Tindra istan för att vi skulle gå och titta lite och lukta på parfymer så vi kan beställa sen från Taxfree tidningen. Jag tror jag vet vilka två jag ska ha nu, blir nog JL:s nya och den nya Puman, dem två luktar såå gott :) Vi gick där och tittade ganska så länge och sen vid två så gick vi till Trendie och åt för då var vi hungriga. Efter att vi hade ätit så gick vi en runda till och sen vid tre kom även Palle in. Men lite efter tre så gick jag för jag skulle inom Domus och handla fler formar så jag kunde göra apelsintryffel men hittade inga formar....så fick snällt ringa min sötis och fråga om han kunde köpa med sig hem efter han hade slutat jobba. Han skulle körde inom maxi men där var dem helt slut så det fick bli knäckformar istället.
Jaa när jag kom hem från stan så var det bara att packa ihop tvätten och gå ner i tvättstugan och börja tvätta, vår tvätttid började jue klockan 14 men eftersom att det är bara vi som kommer in där på våran tid så blev det att vi började tvätta senare eftersom att jag var istan och sötisen jobbade extra. Sen så var det bara att börja diska så att jag kunde börja göra apelsintryfflarna, min sötis kom lagom hem med formarna tills jag skulle börja göra dem så min sötis fick snällt gå ner till tvättstugan och skrifta tvätten.

Har nästan precis blivit klar med julbaket och det blev bra fast att jag gjorde det i knäckformar men är inte riktigt lika fint som i ischokladformarna. Menmen det får gå ändå. Får smaka sen om dem blev goda, hehe :)

Snart ska vi ner till tvätten igen och sen så ska vi hem till Palle, Vonka och Tindra och äta, vi vet ej riktigt vad vi ska äta än men kanske blir kinamat!! Sen så ska vi spela Bingolotto ikväll, spelar typ aldrig det men tänkte att vi skulle göra det ikväll och vinna lite, hehe :) Men tror knappt vi gör det men man vet jue aldrig.

Ner till tvättstugan var det jaa.....

Lär nog inte hinna blogga imon så jag önskar er........


image422







Kommentarer
Skrivet av: Jenny

En riktigt God Jul vill jag önska er. Kramiz

2007-12-23 @ 19:26:33
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Anna

Detsamma o kram!

2007-12-24 @ 11:18:39
Skrivet av: Wysteriia

Tack detsamma o god jul! :D

2007-12-24 @ 13:55:50
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se
Skrivet av: *Sofie*

Tack! Hoppas att ni haft en riktigt god jul med=)

2007-12-25 @ 10:23:54
Blogg/hemsida: http://mizzsofie.weblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0