Ratatouille...

Jag och min älskade sötis kollade på den filmen innan ikväll. Den var faktiskt ganska så bra tycker jag. Nån mer som sett den?? Ja vi tittade på den och fikade lite, smakade mina cappucinnotryffel som jag hade gjort och dem var jätte goda :) Sötisen han åt även lite Paradischoklad som han hade köpt idag på maxi. Själv var jag inte så sugen på choklad så jag inte så mycket, konstigt för att vara mig. Menmen så kan det vara ibland.
Ikväll har jag även kollat på Andra Avenyn och lite på galan om Svenska hjältar på trean...


Nue har jag tänkt att snart gå och lägga mig. Har jue lite sovmorgon imorgon men tänkte gå och lägga mig snart ändå. Börjar jue inte fråns klockan 9.00. Vi ska inte vara i skolan imon utan vi ska ses på Barbacka och fika och ha lite avslutning i ena ämnet innan jullovet. Ska bli trevligt faktiskt :) Skönt med lite slappedagar innan man går på lov, får jag orkar inte anstränga mig mer vad det gäller skola nue för ett tag!!!

Men ni får ha det så bra och sovgott på er :)


Kommentarer
Skrivet av: Miia

tack =) =)
jo det var säkerligen mig du såg,nästa gång får du skrika =)
ha en trevlig kväll...kram

2007-12-17 @ 18:09:23
Blogg/hemsida: http://miian.blogg.se
Skrivet av: evamy

ja just ja! Ni reser ju snart väl?
Jag vet inte riktigt, just nu skulle jag
helst önska mig ett täcke som står på önskelistan :P För det är satans kallt här..

2007-12-17 @ 18:12:20
Blogg/hemsida: http://evamys.blogg.se
Skrivet av: Frida

Hejsan :) Jo jag läser till sjuksköterska. Du läser oxå ngt med omvårdnad? Är det till undersköterska? Ha en bra kväll du med :) Kram

2007-12-17 @ 18:36:11
Blogg/hemsida: http://hijadelaluna.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Har inte sett filmen men den verkar vara värd att se. Hoppas du haft en bra dag ?!
Kram

2007-12-17 @ 18:40:25
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0