Tisdag



Då var det Tisdag igen och jag är ledig som vanligt. Imon är det sista dagen i skolan och sen så har jag jullov. Ska bli riktigt skönt. Men man kan jue hoppas att vädret blir lite bättre eller att det blir vinter någon gång. Är liksom så trött på detta gråa trista väder, man blir trött och orkeslös och allmänt deppig. Jag blir det i alla fall. Visst är inte varje dag som som det påverkar mig men ibland gör det!!

Jag gick upp vid halv tolv idag, inte så konstigt eftersom att jag var uppe ganska så länge igår. Känns som att jag kunde ha sovit mycke längre, men tvingar upp mig. För man kan jue inte sova hela dagarna. Men hade lätt kunnat det som sagt eftersom att jag är sjukt trött om dagarna, vet inte vad det är. Kvittar att man sover. Kanske är nått som inte står rätt till i kroppen, vem vet??

Jag har inte gjort så mycket hittills idag har bara kollat på gårdagens Days och sen på dagens avsnitt. Men ska ta tag i disken sen efter att jag har spelat lite och sen så ska jag duscha och fixa till mig lite.
Vi ska jue hem till Wernan, Erica och Ebba ikväll, för att vi som ska vara där och fira nyår ska till dem ikväll ocb bestämma vad vi ska äta och så på nyår. Det ska bli trevligt och man får jue hoppas vi kommer överens, hehe ;) Men det tror jag nog att vi gör!!!

Jaja ni får förtsätta ha en bra dag, det ska jag försöka ha!!!!



Kommentarer
Skrivet av: Emma

Gud vilken sööt blogg du har!!
pussen

2007-12-18 @ 21:45:37
Blogg/hemsida: http://larose.blogg.se
Skrivet av: Emma

Gud vilken sööt blogg du har!!
Pussen

2007-12-18 @ 21:46:56
Blogg/hemsida: http://larose.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0