Varit istan!!!

Mm jag och sötisen kom precis hem från stan. Vi där en runda medans tvätten var i torktumlaren och torkskåpet. Har nämligen tvättat nue på förmiddagen oxå så det blev en ganska så snabb runda istan. Men vi hann typ med det vi skulle. Vi fixade dem sista julklapparna till Peters småsyskon och sen så var vi på Cobus där min sötis kollade efter någon ny skjorta och tröja som han kan ha i jul och nyår. Han hittade det han skulle  men skulle helst haft någon tröja till men hittade ingen, så får kanske in till stan en annan dag oxå. Men det han hittade var jätte snyggt :) Även jag fick välja ut mn julklapp från sötisen idag. Jag hade jue kollat ut en lilla tunika på Cobus och där fanns några kvar och i min storlek, kunde inte bli bättre. Såå den fick jag som tidig julklapp från min sötis, eftersom att jag tänkte ha den nästa helg när vi ska fira jul hemma hos mina föräldrar :)

Nue ska vi snart fixa lite mat och sen så ska vi hem till mina föräldrar en runda. Hade inget speciellt att göra idag så vi ringde innan och frågade om vi kunde komma en runda och hälsa på och det kunde vi. Ska bli trevligt, som det alltid brukar vara när man är där hemma!! Fårse vad vi göra, kanske spelar eller nått sånt, får se vad som händer.

Ni får ha en fortsatt bra dag, kramis!!!



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Nämen, har du redan fått en julklapp. Vilken gullig sambo du har :)

2007-12-15 @ 16:01:06
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0