Söndag.

Tänkte skriva att det var jätte trevligt hemma på landet igår när Pappa fyllde år. Vi fick jätte god mat som bestod av grillad fläskfilee, klyftpotatis, sås och sallad och så fick vi jordgubbstårta till efterätt....mycket gott :) Vi spelade även kubb och satt och drack och snackade en massa strunt...hehe. Som sagt hade vi en mycket trevlig kväll med familj och släktingar....

Idag såå körde vi hem vid halv två...skulle hem och tvätta klockan 2. Sen så har jag gjort lite skolarbete som ska lämnas in imon. Vet ej om det blev så bra eftersom att uppgiften är krånglig men jag har gjort den i alla fall. Annars såå har vi bara slappat framför tvn idag och ätit varm smörgåstårta som min sötis gjorde....mm gott.

Mmm imon såå är det skola igen. Men vi ska bara gå nue imon och på tisdag. Ska avsluta två kurser bara och ha uppföljing av våran praktik som vi precis haft. Såå det kommer nog vara slappt, skönt det. Jaa sen har man sommarlov i nästan trre veckor sen är det dags för jobb i sju veckor.....

Nehä nue ska jag ta och krypa ner i sängen brevid min älskade sambo.

Beybey!!!

Här kommer lite bilder från igår på Pappas kalas.

                                      
                    
   Min Pappa                        Jag                    Spelar kubb             Min sötis :)


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0