Juryn väljer....

Juryn som valt låtarna!!!!

Marie: Whitney Houston - I Have Nothing
Nelly Furtado - Maneater

Andres: Aerosmith - Crying
Gloria Estefan & Miami Sound Machine - Conga

Amanda: Leonard Cohen - Hallelujah
Alicia Keys - No One

Vad tycks om juryns låtval?? Jag tycker det är hyffsade låtar som dem ska sjunga. Tycker det ska bli intressantast att höra Amandas version av Hallelujah, är en av mina favis låtar men tycker Jeff Buckleys version är bättre!!!


Ikväll har jag gjort min läxa som jag tänkte på att jag skulle göra. Skönt att jag gjorde den nue slipper man tänka på den mera. Jag har så klart även ätit middag och idag hade min sötis lagat pommes, kycklingfiler och bearniseså...mm så gott. Jag gar sedan spelat en del Guitar Hero. haf jue klarat easy nivån och nue kämpar jag med nästa och det tar sig, har klarat tre låtar än så länge. Är lite svårt att vänja sig att man ska använda en not till men det kommer säkert gå bra när jag övat lite mer.
Min sötis och jag har även fikat och myst ikväll framför tvn. Kollade jue såklart på Ugky Betty och Desperate Housewies, går jue bara inte att misssa =) Min sötis kollad en stund med mig sen så gick han och kollade på fotbollen....inget som intressera mig!!

Jag ska alldels strax gå och lägga mig, ska jobba imorgon. De ringde i eftermiddas och frågade om min huvudvärk var bättre och det är den jue till viss del. Så jag tacka ja till imon för man hoppas att det inte blir värre igen bara...får väl försöka jobab ändå annars kanske. Bra med extra pengar som sagt!!!

Godnatt på er dröm sött :)
                                                  






Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0