Slappat

Jag har verkligen inte gjort nått vettigt på hela dagen, mer än att jag har varit och handlat med sötisen. Jag skulle jue ha städat lite men det orkade jag inte. Har varit såå trött hela dagen idag, beror nog på vädret. Har varit så mörkt och trist ute hela dagen...gillar inte hösten när det är sådan här väder. Vill hellre att det ska va sol, då blir man pigg och glad. Men man får ha sådana här dagar ibland...känns som man haft det hela veckan nästan....hahaha :)
Jaha då kommer snart Ullis och Micke hit. Vi skulle jue dricka lite och sen gå ut. Men så blir det inte. Dem skulle tydligen på bio först. Så jag och sötisen ska kanske följa med på bion men vi ska nog inte följa med ut. Vi ska upp i lagom tid imon och så vill man vara pigg för vi ska på kalas. Sötisens lillebror fyllde år igår. Så vi får väl se lite hur kvällen blir...Blir kanske att man bara myser och kollar på Idol :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.....Kramis från Candygirl84!!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0