Vilken Dag!!!

Jaa vilken dag.

Det började med att jag cyklade i en buske imorse för att jag fick möte och så blev det att jag cyklade för nära busken och skrapade upp lite rivsår på handen...gjorde ajaj kan jag säga.

Men sen så var det helt ok i skolan idag, var ganska så slappt coh vi hade det trevligt. Har jeu trevliga klasskamrater, hehe =) Men blev lite irreterrad på en person under dagen som tror att han är nått i mellan åt, fattar inte varför han ska vara sån...så blev lite sur och det resulterade i att Pernilla blev lite arg på eftermiddan på lektionen...hehe =)
Jag blev upprörd för att vi fick först en läxa som inte ska lämnas in än på några veckor och sedan blir det massa gnäll att vi har redan mycket att göra....men man får väl priotera lite, eller?? Sen efter en stund kommer en och säger, ska vi inte göra nån läxa. uppgift under praktiken??
Då kommer min flumlärare på, joo ni skulle jue göra en uppgift om Yrkesrollen. När jag fick höra och se uppgiften det var då jag blev arg!! För att jag menade på varför få den uppgiften när vi nästan är klara på Psykiatrin och Praktiken, vi borde fått den uppgiften första veckan när vi gick ut på praktiken och inte nue...lite sent kanske!!! Menmen jag fick rätt och vi behöver ej göra uppgiften så ibland är det bra att säga det man tycker och dem i klassen blev lite chockade för dem hade aldrig sett mig så upprörd nångång....Men ibland så svämmar bägaren över även för mig och jag har ganska så mycket att tänka på...mer än bara skolan.

Mmm sen så kommer man hem och sätter sig och ska göra läxor, men då bara krånglar allt och jag är inte alls upplagd för att göra det så det tog hur lång tid som helst. Men det får bli som det blir. Sen när man väl är klar och ska maila det till sin lärare så funkar inte det.....ahhh.

Såå det är ingen Pernilla dag idag och man kan jue ej vara på topp och ha bra dagar varje dag!!

Min Paul har vatt snäll och hämtat flyttkartonger hos mitt ex och sen så körde vi hem dem till lägenheten så att jag kan börja packa så smått imon när jag är ledig...även Paul hade lite kartonger som jag fick. Såå snällt av honom att ställa upp när han inte heller hade nån vidare dag eller var på humör.
Såå båda har vatt lite tjuriga och det relaterade att det blev lite fel mellan oss innan men nue är det bra igen och vi ska snart äta sen middag och bara gosa. För att vi känner att vi behöver varandra idag efter den här jobbiga dagen.

Nue ska vi äta och det ska bli såå gott med mat för att jag är såå hungrig.....





Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Hoppas att din dag slutar lite bättre, alla har vi såna skit dagar... Kram

2008-04-14 @ 19:42:10
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Annika

Hoppas allt är bra med Pernilla. Kikar inom din blogg ibland, idag var en sådan dag =)Vart ligger din nya lägenhet? Vet att vi säger att vi får ses snart..bara så svårt att hitta en dag båda kan..=)
Kramar!

2008-04-14 @ 19:47:41
Blogg/hemsida: http://anniikz.blogg.se/
Skrivet av: sannaaa

Japp, dagen har vart lång men helt okej :) själv?

2008-04-14 @ 20:15:31
Blogg/hemsida: http://www.sannaaek.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Det är bra med mig nu, det behövdes en dag till hemma men imrgon ska jag jobba igen :)

2008-04-14 @ 20:22:27
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Ulrika

Ahhh nu har jag äntligen skaffat en blogg..Vilken jäkla dag du har haft *ursäkta uttrycket*..

2008-04-14 @ 21:02:19
Blogg/hemsida: http://ulrika89.webblogg.se
Skrivet av: Danni

Usch då. hoppas du får en mysig kväll i alla fall :)

2008-04-14 @ 23:47:20
Blogg/hemsida: http://miumiu.blogg.se
Skrivet av: sannaa

Okej, men alltid kul med lite förnyelse:) hoppas allt går bra!

2008-04-15 @ 21:59:18
Blogg/hemsida: http://www.sannaaek.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0