Praktik, Brohaga!!!

Idag var det dags för att börja på min nya praktik, nämligen inom Psykiatrin. Jag ska vara på Brohaga nue i 4 veckor och sedan kommer jag vara där 2 veckor till i maj!! Idag så skulle jag börja klocka 8 och träffa hon som har hand om praktikanter och annat!! Jag var där i en halv timme och sedan så fick jag gå hem, mycket nice!! Jag fick bara mitt schema och så fick jag reda på vilken min handlledare ska vara men träffade honom aldrig. Sen så fick jag papper om sekretessen som jag ska skriva på och lämna imon!! Så imorgon kommer vara första riktiga dagen där som jag kommer gå med min handledare som då är en kille. Ska bli lite intressant eftersom att jag aldrig haft en kille som handledare innan men det ska nog gå jätte bra =) 
Verkade vara ett bra ställe och trevlig personal, dem som jag träffade på idag var det i alla fall!! 

Fick jue mitt schema idag och det såg hyffsat ut men lite trist att jag börjar med att jobba helgen eftersom att jag hade jue lite planer på att festa och gå ut men nue blir det inte så. Får ta det nästa helg istället kanske!!

Efter praktiken så stack jag hem till en killkompis till mig som var hemma. Vi stack upp till stan och där blev jag bjuden på frukost på Brödboden, det var nice =) Jag gick sedan hem till honom igen och han gick och klippte sig. Kan säga att hans nya frissa blev riktigt snygg, passar honom mycket bra =) Jaa så jag är fortfarande här och bara slappar idag och det är mycket trevligt för att han är så rolig att umgås med!! 

Hmm har inga större planer för kvällen men får väl se vad som händer, kanske gör klart min läxa eller så blir det kanske bara till att slappa framför tv:n. Jaja fårse vad som händer helt enkelt. Brukat alltid hända en massa nue tycker jag och det är skoj!!!

Jaja nue ska jag kolla på dagens avsnitt av Days tänkte jag och vara lite social med min killkompis.

Ha en fortsatt bra dag =)




Kommentarer
Skrivet av: Emmy

Trist att du ska jobba i helgen! Gör ju dock mitt val lite enklare :) Ha det bra!

2008-02-26 @ 16:40:01
Skrivet av: jenny

Sånt där sekretess "papper" fick jag oxå skriva på.
Du aktiverar dig vilket är bra, kan man lägga tankarna på annat än det jobbiga.
Orättvist, vill oxå se Days men jobbar ju alltid när det visas :(

2008-02-26 @ 16:57:31
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: GullStina

Mjo precis.
Vad läser du för nåt?

2008-02-26 @ 17:29:08
Blogg/hemsida: http://gullstina.blogspot.com
Skrivet av: *Linda me Cazandra*

hej gumman.. hur är de? Kramar

2008-02-26 @ 17:59:22
Blogg/hemsida: http://liindac.blogg.se
Skrivet av: Pernilla

Emmy: Du ska med på lördag, hehe =)

2008-02-27 @ 07:47:37
Blogg/hemsida: http://candygirl84.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0