En vecka kvar

Idag är det en vecka kvar till Idol 2010 börjar och som vanligt längtar jag, hehe =) Tycker det är roligt att se vad det är för människor som sökt och sen se hur de utvecklas under programmets gång. Jag ska som vanligt försöka uppdatera er om vad som händer i programmet, vilka som tävlar, vilka tema det är m.m. Precis som jag brukar göra när Idol är!!

Så nästa tisdag den 7 september sätter det igång igen och då sitter jag bänkad framför tvn. Kommer du också att göra det, undrar jag??


Gårdagens Pernilla

Jag tänkte visa min Outfit som jag hade på mig igår när jag var istan.


Skjorta - JC
Linne - Gina Tricot
Jeans - HM
Boots - Din Sko

Jag har ägnat några timmar idag till att söka arbete, skickat mitt CV till olika arbetsgivare m.m. Kan ju hoppas någon hör av sig, vill ju jobba!! Nu ska jag snart bege mig ut och gå en rask promenad och lyssna på Christer i P3 i hörlurarna. Jag har gjort en deal med mig själv att jag nu ska försöka dra ner på godsakerna i veckorna, har varit lite mycket av det goda i sommar och så ska jag försöka gå en promenad varje dag på 30-45 minuter. Visst en fika då och då kommer jag fortfarande una mig men godiset ska bara bli på helgerna förhoppningsvis. Fårse hur det går men ska göra ett försök i alla fall...


Måndagens shopping

Först vill jag TACKA ALLA KÄRA LÄSARE för att ni gillade videoinlägget i förgående inlägg och det var väldigt roligt att höra att ni tyckte jag skulle fortsätta med det!! Jag ska ta och fundera på det, hehe.


Jag var som sagt en runda istan idag. Jag var och skrev in mig på tråkiga Arbetsförmedlingen igen och sen var jag på banken där jag fick en ny Internetdosa, den andra jag hade började bli kass...såg knappt siffrorna. Efter det så gick jag in på HM, men blev förvirrad när jag kom in för nu har de ändrat om där igen och en avdelning var helt avstängd för de håll på att renovera. Där var så rörigt så blev inget shoppande för mig där. Men på Vero Moda hittade jag en topp som jag shoppade och jag fyndade även ett par skor på Din sko på rean.

Toppen från Vero Moda ser ut såhär ock kostade 160 kr. (Framsidan)

Baksidan på toppen, tyckte det var snyggt med dragkedjan. Blir en snygg detalj.

Skorna som jag fyndade på Din Sko för 199 kronor.


Efter shoppingturen istan så körde jag hem och hälsade på Mamma, vi fikade och skvallrade lite. Träffade såklart min Pappa också och min sötnos kom med dit så vi fick middag där. Mamma hade lagat en jätte mumsig Köttsoppa!!
Jag och sötnosen har precis tittat på Fångarna på fortet och myspysat lite grann...


Första Videoinlägget =)

Har funderat länge på om jag ska lägga upp ett videoinlägg eller inte. Men jag måste ju prova i alla fall. Fårse om det blir fler gånger eller inte. Jag tycker liksom inte om att prata med mig själv och höra sin min egen röst. Menmen jag bjuder på det, hehe =) Ni får gärna säga om ni tycker att detta är något jag ska fortsätta med i bloggen.



Dansfeber

Jag och sötnosen kollade på det nya Dansprogramet Dansfeber igår. På reklamen man sett om det så verkade det vara ett ganska så underhållande program. Men vi tyckte faktiskt inte det var något speciellt att hurra för. Det är ju inte alls i samma klass som Let`s Dance till exempel. Visst det är bra man ringer in och pengarna går til välgörenhet men tycker inte upplägget i själva programmet var bra. Är nog inget vi kommer följa slaviskt.

Ligger nu i sängen med laptopen i knäet och med en sovande sötnos som ligger bredvid och sover. Ska med snart stänga ner och sova en blund, börjar bli riktigt trött. Nu har man jobbat sin sista dag på sommarviket, kändes konstigt att man lämnade in sina nycklar och larm innan man gick därifrån. Imon blir det att sitta och söka lite nya jobb. Men knappt man vil ha något annat för som ni vet trivdes jag väldigt bra där jag har varit i somma, men trevlig personal och boende.
Imorgon är tanken att ägna tid åt söka jobb som sagt och så ska jag nog inom stan en runda, har lite ärenden där.

Sov gott!!


Old Beauty/Du Kan Dö Nu

Bjuder på en ny låt med Anna Von Hausswolff som jag gillar. Hört den någon enstaka gång på radion och undrat vad det var och sen såg jag henne på Nyhetsmorgon på fyran. Väldigt duktig tjej måste jag säga!!

 

Nu ska jag och sötnosen äta frukost och sen är det dags för mig att köra och jobba min sista dag på sommarviket. Det känns lite vemodigt att det är sista dagen, men förhoppningsvis får jag komma tillbaka snart...Ni får ha en bra söndag.



Smygfotad

Häromkvällen så smygfotade sötnosen mig när jag och satt och grejade framför min laptop. Det är min nya stil nu för
tiden :)  Vi har tänkt att köpa ett riktigt laptop stöd sen som vi kan ha, blir lite bekvämare. Men än så länge så funkar det ganska så bra med kudden, man får ju hitta lösnningar så länge.


Jag är kryare från min förkylning som jag hade häromdagen. Det var tur i torsdags så att jag fick vila då annars hade det nog inte gått. Men jag var pigg och på hugget när jag kom till jobbet igår och det var en lugn och trevlig kväll som vi hade. Jag har jobbat idag också och det gick bara bra, var lugnt idag med. Nu på eftermiddagen åkte jag och en annan personal iväg med några boende på Orm och reptilmässa här i Kristianstad. Jag tycker mest det är äckligt med sådana kryp men jag tittade i alla fall. Eftersom mässan var här i Kristianstad och jag jobbar i Hässleholm så tog jag min egen bil, var liksom lite onödigt att åka till jobbet igen. Så jag slutade en hel timme tidigare idag och det klagar jag inte för, bara skönt att få komma hem :)
Min sötnos och jag ska bara vara hemma och ha myskväll. Vi ska snart laga middag, blir Varm Smörgåstårta idag och sen ikväll ska vi kolla in det nya Dansprogramet Dansfeber på fyran och bara mysa och äta lite gottis!!


Fredagen den 27 augusti


En bild från häromdagen när jag och sötnosen ska åka hem till hans föräldrar. Såklart följde laptopen med, den låg i sin väska som jag bär på axlen :)

Nu ska jag snart köra och jobba, börjar kl 13 idag och jobbar till 22!! Jag är fortfarande förkyld men det får gå ändå.
Jag hoppas ni får en härlig fredag med massor med fredagsmys, hehe.


Kvällsfika

Min älskade kom hem med en överraskning efter jobbet idag. Jag visste att han hade köpt varsin pizza som vi skulle mumsa på och att han hade köpt fika. Jag visste dock inte vad det var för fika han hade köpt och jag fick ju inte tjuvkika heller så har varit lite nyfiken innan ikväll. Visst jag hade mina anningar :)

Mumsigt vaniljhjärta. Trisslotten var med en överraskning, dock vann vi inget.


Min favoritbakelse, en chilivipp och så en kopp te :)


Fikan var väldigt uppskattad, min sötnos är så snäll och överraskningar inte fel, speciellt inte när man är förkyld och inte mår vidare bra. Jag har vilat hela dagen idag, har inte varit särskilt pigg. Jag har ägnat dagen åt att blogga och ligga i soffan med min laptop där jag har tittat på en hel del Days-avsnitt. Det har varit så skönt att bara få vara hemma idag och slappa, välbehövligt!! Jag hoppas jag är lite piggare imorgon för jag ska nämligen jobba och ska göra hela helgen, är mina sista dagar på sommarviket och sen är det som sagt slut. Men många tror att jag kommer få jobba en del ändå och att det inte är slut, får hoppas på det :)
Nu ska jag fortsätta kvällsmysa med min älskade som är bäst i hela världen.


Konsert bilder med Winnerbäck :)

Konserten i Malmö med Lars Winnerbäck var....finns knappt några ord för att beskriva hur bra det var och hur duktig han är. Jag hade gåshus mest hela tiden och under en låt kom det även små tårar i ögonen, för att det var så magisk stämmning. Det var helt enkelt en underbart bra konsert :)

Jag ochs sötnosen på Malmös gator. Såklart var min Winnerbäck tröja på som jag köpte på förra konserten med honom.


Mycket folk, vi stod på andra raden vänster om scenen så vi hade bra platser. Tur det!!

Nedräkning tills konserten börjar
















♥♥♥♥


Välkommen Daniel till världen

Ifredags den 20/8-2010 klockan 14:46 fick våra vänner Christian och Ar en liten son som ska heta Daniel.
Vi fick äran att hälsa på dem en liten runda på BB, han var såå liten och söt :) Christian hade bett oss att komma med lite mat till dem för att de var väldigt hungriga, så det var klart att vi ställde upp och fixade det till dem!! Vi hade köpt med en liten present, blev en body med elefanter på och matchande byxor till det, uppskattades mycket :) Jag hoppas vi träffar dem snart igen så man man mysa lite mer med bebisen...Först får de komma till ro och känna att de är en familj!!


Det är en väldigt seg Pernilla som bloggar. Jag jobbade kvällen igår och redan då kände jag mig seg. Inatt sov jag inte många timmar, hade en kliande och täppt näsa och så var jag genom varm. Så det var svårt att komma till ro. Jag var ganska så pigg i förmiddags ändå men eftermiddan har varit seg, trodde jag skulle somna på jobbet. Nu rinner näsan och jag har ont i halsen igen och är febrig. Såå trist är det, har inte tid att vara mer sjuk, är ju sista veckan på jobbet nu. Jag får vila mycket ikväll och försöka stå ut imorgon sen vila på torsdag när jag är ledig så jag orkar jobba hela helgen....Det blir Fångarna på fortet och mys med sötnosen ikväll! men först ska jag svara på era kommentarer. Det sköna är att jag kan sitta var jag vill nu för vi fick hem det trådlösa bredbandet idag :)


Fångarna på fortet, premiär ikväll!!

Ikväll är det dags för Fångarna På Fortet igen, är ju ett antal år sedan det gick på tv!!
Men som sagt nu sätter det igång igen, börjar ikväll klockan 20.00 på kanal 4. Det kommer sändas mån, tis, ons denna veckan och likadant nästa vecka....

Jag kommer att följa det tror jag, dock kommer jag missa det ikväll för att jag ska snart köra och jobba. Detta är min sista jobbevecka i schema. Jag hoppas jag får vara kvar och hoppa in och jobba när det behövs, hade vatt kanon!!

Måste bara också säga att Winnerbäck var underbart bra igår och bilder från hans underbara konsert kommer upp så småningom, så håll utkick :) Ha nu en bra dag.


Kräftskiva ifredags :)

Ifredags när sötnosen hade slutat jobba körde vi till vårat Smultronställe och fikade och lämnade brickorna som tårtorna hade varit på!! Vi tog lite bilder när vi var där...

Just Me med Pauls skjorta, hehe!!


Min sötnos

Kärleksparet ♥


På kvällen var vi på Kräftskiva hos Pauls storebror med familj. Det var en mycket trevlig och rolig kväll och jag som inte  varit ute på år och dar, följde med en av Pauls brorsdöttrar och kompisar ut. Det var trevligt och skojsigt att få dansa lite :)
















Ikväll ska jag och sötnosen till Malmö och kollade på ÄLSKADE WINNERBÄCK ♥



En outfit från ilördags

Såhär såg jag ut när vi var på Kräftskiva ilördags och firade min Mamma och Lillebror!!
Jag och sötnosen var bara där en liten sväng eftersom att vi inte riktigt på hugget, vi var där i alla fall och visade oss och lämnade presenterna. Vi hade ganska så trevligt ändå faktiskt :)

En liten annorlunda Outfits bild, hehe :)



Vi ska ju som sagt på Kräftskiva ikväll igen och jag känner mig piggare idag så ska nog orka med att vara med en liten runda. Vad jag ska ha för Outfit ikväll är dock fortfarande ett frågetecken!! Men något hittar jag nog på.

Idag väntar jag med spänning. Våra vänner Christian och Ar åkte in till Förlossningen inatt, så idag kommer kanske deras lilla bebis. Skoj skoj :)


Hemleverans :)

Jag sitter nu vid våran Macbook Pro som vi fick hemlevererat idag :)

Här är våran fina Laptop Väska


Våran Macbook Pro :)




Detta lär bli min nya bloggdator, min sötnos har redan sagt att det lär blir så. Hehe :)
Just nu kan vi inte använda bägge datorerna samtidigt för att vi har inget trådlöst bredband, men det beställde min sötnos igår så i början av nästa vecka får vi hem det!! Det blir najs när man får det för då kan man ju ha laptopen var man vill :) Det är ganska så praktiskt med två datorer för då kan båda sitta på varsin och greja med det man vill. Det är ju lite tråkigt ibland när den ena parten sitter där framför och man bara känner att nu vill jag sitta där. Jaa ni förstår nog vad jag menar :) Jag måste säga att det är sköna tagenter att skriva på...

Nu får jag slita mig här ifrån en stund, ska hjälpa sötnosen att laga lite middag. Vi ska göra lite Tonfisksallad med vitlöksdressing och vitlöksbröd. Förhoppningsvis ska det smaka lite bättre idag, igår åt jag nästan inget alls på hela dagen för att jag var inte sugen och när jag väl åt något så smakade det inget. Jag mår lite bättre idag men är fortfarande inte helt hundra, hoppas dock man mår bättre imorgon för vi är bjudna på Kräftskiva hos Pauls storebror med familj, det vill man ju ej missa....


Sjuk

Såå tråkigt att vakna och känna att man inte alls mår bra. Jag vaknade med migrän och mådde väldigt illa och kände mig konstig i magen. Jag fick ringa jobbet och sjukanmäla mig, jag ville ju inte vara mer sjuk. Vill ju jobba, trist och segt att vara hemma. Idag slappar jag bara, mår fortfarande inte bra. Är dålig i magen och mår fortfarande illa och huvudet värker...ingen rolig kombination kan jag säga. Känner mig inte särskilt sugen på något heller...Jag ska ta och lägga mig i soffan igen och slökolla på någon film.



Värm hemmet med tärningar





Sähär står det om dem: Dagens läge behöver man inte gömma elementen, utan de kan snarare lyfta inredningen i hemmet. Den som gillar tärningar kan fylla golvet och väggen med värmande tärningar i olika storlekar. Dado är stora tärningar man har stående på golvet och Kb-8 hängs på väggen.
Källa:

Jag tycker det var en ganska så rolig idè och det ser faktiskt snyggt ut, men sen vet jag inte om det är något jag skulle införskaffa till vårat hem!!





Your Love

Nicki  Minaj - Your Love



Bjuder på en bra låt som jag gillar såhär på morgonkvisten!! Jobbade ju kvällen igår och det gick bra men det var segt, gick och la mig direkt när jag kom hem och när klockan ringde imorse kändes det som om man precis hade lagt sig. Jag är såå trött och har ingen lust alls idag men det går säkert bra ändå när man väl är där.
Jag hoppas ni får en bra dag!!


Fixat och donat i trädgården

Ihelgen har jag och Paul dixat och donat i våran trädgård. Vi har tagit väck allt i våra rabatter förutom rosorna som vi ville behålla. Vi sått gräs där eftersom att vi vill ej ha rabatter!! Vi har inte den tiden och intresset för att ligga och rensa i rabatterna var och varannan vecka. Så vi bestämde oss för att göra så istället. För att skydda rosorna lite har vi lagt bark runt omkring...Det tog sin lilla tid att göra detta då vi hade 4 rabatter, men förhoppningsvis kommer slitet vara värt det. Vi kommer att ha blommor ändå men vi kommer ha det i fina krukor istället och så kan man byta blommor lite efter säsong!! Vi tjuvstartade lite och har redan köpt lite växter och krukor som ni ska få se bilder på.

Här kan ni se våra rosor och att vi lagt bark runt omkring och även sått gräs som förhoppningsvis kommer växa upp inom några veckor


En av växterna vi köpte, heter Andromeda Polifolia


Köpte även två stycken Lila Lavendlar




Nu ska vi snart gå och sova här. Paul han börjar jobba imorgon igen efter 4 veckors semester och även jag ska jobba, ska dock inte upp lika tidigt. Men är ganska så trött så tänkte med lägga mig snart!! Jag hoppas ni haft en bra helg...


Torekov, del 4

Här kommer dem sista bilderna från när vi var i Torekov. När man sitter och tittare på bilderna så längtar man tillbaks, vi hade så mysigt dem dagarna. Lätt två av dem bästa dagarna på länge :) Vi har lite tankar att åka dit igen till vintern, kanske till jul. Hya stuga där i några dagar och bara ha det mysigt, får se vad plånboken säger om det...

Onsdagen (sötnosens födelsedag) spenderade vi vid poolen på förmiddagen, solade och badade. Det var så härligt och sen var vi även en runda och gick vid hamnen i Torekov och avslutade med att äta glass i Båstad innan vi körde hem.

Den goda frukostbuffèn som vi åt


Härligt att bada

Torekov


Jag och min älskade Älskling


Tivolirock, del 2

Det är ett tag sedan vi var där nu, på Tivolirock. När man jobbar har man inte riktigt tiden att vara så flitig och uppdatera sin blogg som man vil. Så därför kommer dessa bilderna lite sent, men bättre sent än aldrig...eller hur??

Här kommer nu bilder från när The Ark spelade, dem var väldigt bra live. De bjöd verkligen på Show :)










Lördag idag och min Lillebror fyller år, grattis till honom :) Vi är bjudna på Kräftskiva ikväll för att fira honom och mamma som fyllde år i Torsdags men vi är inte riktigt på hugget för det. Min sötnos är lite hängig och har ont i huvudet men vi får se ikväll om vi är mer på hugget för att åka iväg....blir kanske att man åker dit en liten sväng!!


Foton från ilördags

Här kommer lite foton som vi tog ilördags när vi hade en mysig och trevlig kväll hos våra vänner Jessica och Marcus.

Min sötnos öppnar presenter som han fick av dem


Han fick ölglas och planksteksplattor

Marcus vaktar grillen :)

Bara jag...

Killarna redo för att spela kubb

Jag knasar mig lite

Min snygging :)

Jag och Jessica dansar....

Jag och bästaste Jessica igen



Macbook :)

Idag tog jag och sötnosen slag i saken och beställde en Mabook Pro, 13 tums via Apples hemsida. Får hem den om en vecka ungefär :) Gissa om jag längtar!! Vi har ju en stationär Mac och är super nöjda med den. Men vi ville nu även ha en laptop som man kan ta med sig när man ska iväg och så om man vill, sen är det roligare med två datorer så kan ju båda sitta och nörda om man vill, hehe :)


Väskan som vi beställde till den ser ut såhär...


Jag är fortfarande förkyld och febrig, men värst som vanligt är det på morgnar och kvällar. Mitt på dagen är det ganska så ok men man är ändå väldigt seg...Får hoppas man slipper det till helgen då vi kanske ska på Kräftskiva.



Förkyld

Jag kände av redan ihelgen att jag hade ont i halsen, men sen gick det över lite igen. Men sen igår när man väl skulle jobba så var jag jätte hängig och snörvlig. Vaknar imorse och har jätte ont i halsen igen och är lite smått febrig. Jag vill ju inte vara sjuk, vill ju jobba. Som tur skulle jag bara jobba idag och imorgon, sen är jag ledig i 4 dagar så förlorar inte så mycket på det men det är ändå sjukt trist. Idag är det så fint väder med här men ska hålla mig inne och vila och kolla på film bara, orkar inte så mycket annat....Jag som intalade mig att jag skulle slippa det, är nämligen många andra med på jobbet som är förkylda, både personal och boende...



The Hoosiers - Choices

Den här låten upptäckte jag på Spotify för någon dag sedan och när jag hörde den så tyckte jag om den direkt. Det har blivit en av dem nya favoritlåtarna på listan :)

Kollade precis på videon och den var riktigt rolig så är bara tvungen att lägga upp den!!

Nu ska man snart åka till jobbet, idag slipper jag köra för min sötnos skulle ändå åt det hållet och hälsa på en kompis till oss. Så min sötnos är snäll och kör mig samtidigt och så hämtar han mig sen ikväll när jag slutat jobba. Jag har ingen större lust för att jobba kvällen idag men det går säkert bra när man väl är där, brukar det göra...Ni får ha en fortsatt bra dag.



Torekov, del 3

Här kommer lite bilder från våran promenad som vi tog vid havet när vi var i Torekov. En väldigt mysig promenad hade vi och det är så fint att gå där och titta bland alla söta små hus som ligger där...

Min Snygga Älskling som bytt om till lite varmare kläder

Jag har också bytt om till mer bekväma kläder, när vi skulle gå ut och gå




Ett fint sött hus som vi såg längs vägen


Fina solnedgången



Idag har vi haft en riktigt myssöndag, vi skulle åkt på 45 års kalas men vi kände inte för det. Jag har börjat få lite ont i min hals och min sötnos har inte heller varit så pigg så vi beslöt oss för att stanna hemma. Vi har myst och kollat på film och haft en massa ljus tända, är ju grått och trist väder ute så då passade perfekt med tända ljus och massor med mys :) Får hoppas man är lite piggare imorgon för då är det dags för jobb igen!!


Umgås med vänner ikväll


Ikväll ska vi umgås med dem här sötnosarna. Vi ska hem till dem och äta och dricka gott och umgås och ha det trevligt :) Det ser vi verkligen framemot, då det är ett tag sedan vi sågs.


Gorillaz

När jag var yngre så lyssnade jag en hel del på Gorillaz men under de senaste åren har de ej gjort så mycket bra. För någon månad sen släppte de en ny skiva och jag gillade den inte alls. Sen en dag på radion som jag gillade och det visade sig att det var en låt med Gorillaz från deras nya skiva!! Jag lyssnar tok mycket på den här låten just nu, tycker den är jätte bra, skön musik i den.

GORILLAZ - MELANCHOLY HILL


Äntligen är det helg och jag är ledig, såå skönt :) Dem två senaste dagarna på jobbet har varit lite jobbiga men det har ordnat upp sig bra ändå och det är så skönt för alla hjälps åt om det är något. Ikväll blir det lugnt, ska nog bara till svärföräldrarna en runda och äta middag sen så blir det nog en lugn kväll hemma!!

Imorgon är det tänkt att vi ska till Jessica och Marcus på kvällen, vi ska dricka och äta lite gott och umgås. Sen på söndag ska vi på 45 års kalas, så vi har lite att hitta på...Hoppas ni får en bra helg :)



Bilder från sötnosens kalas

Ilördags hade vi ju kalas för min sötnos som fyllde 30 år förra onsdan. En mycket trevlig lördag blev det med släktingar och nära vänner, alla uppskattade det fick vi höra och de sista gästerna körde hem sent på kvällen för att det var så trevligt. Min sötnos sa att det är det trevligaste kalaset han har haft, skoj att höra och roligt att det blev så lyckat :)

Mina föräldrar


Maten som vi bjöd på, pastasallad med kyckling och hemmagjorda dressingar

Busungen Tindra

Busungen Milo



Sötnosen öpnnar presenter


Såå söta, Paul fick en maskot :)

Han fick även en ny dammsugare, det var behövligt

Den mumsiga tårtan




Det var lite bilder från kalaset det!! Idag har jag jobbat och idag var nog den jobbigaste dagen hittills, var en boende som blev arg och så, men det ordnade sig. Sen var det lite rörigt med visa saker men allt löste sig till det bästa till slut och min arbetsdag slutade ganska så bra ändå!! En bit av en kindtand ramlade med väck idag på jobbet, märkte det när jag tuggade tuggummi, så imorgon för man besöka tandläkaren på morgonen innan det är dags att jobba igen...Skulle ha jobbat dag men bytte med en så ska jobba kvällen istället...snällt!!


Torekov, del 2

Här kommer nu lite fler bilder från våran Minisemester i Torekov :)

Dax att gå och äta Trerätters på Hotellets Restaurang





Beställde en sommardrink innan vi satte oss vid bordet för att äta, den var mycket mumsig






Förrätten, oxrygg med rädisor, ost, sallad och örtsås

Huvudrätten, kungsflundra med pepparrot, syrad lök och kokt nypotatis

Efterrätt, crème brulee med vit choklad, smultronsorbet och salmiak. Det var såå musmigt.




♥♥♥♥


En tur på stan

Jag och sötnosen var en runda istan i eftermiddags, blev lite shopping på HM!! Min sötnos fick ju ett presenkort där ilördags så idag shoppade han en svart kavaj och ett par blåa byxor, mycket snyggt :)

Såhär såg Outfiten ut idag!!



Nu har vi nästan precis ätit middag, vi åt ris och en Lövbiffsgryta. Det blev mycket mumsigt om jag får säga det!! Resten av kvällen blir lugn, ska bara slappa och mysa för imorgon är det dags för mig att jobba igen. Jobbar kvällen och sen jobbar jag dag resten av veckan och sen är jag ledig ihelgen igen...Ni får ha det bra!!


Våra KalasOutfits

Igår på Älsklingens kalas så hade jag på mig min nya fina blommiga klänning från Indiskan och till det hade jag svarta spetsiga cykelbyxor från Vero Moda.



Min sötnos hade på sig en randig T-shirt och Jeans från HM, han var såå snygg såå :)



Det var ett väldigt lyckad och trevligt kalas som uppskattades bland alla gästerna, fler bilder från kalaset kommer...





RSS 2.0