Ledig!!

Idag är jag ledig....men resten av min klass har gått i skolan idag men inte jag :) Det är bara för att det ämnet som dem läser nue på förmiddagen har jag redan betyg så jag behöver inte gå där. Så skönt :)

Jag gick upp vid halv tio idag, kunde inte sova längre. Så jag gick upp och gjorde vid mig och sedan gick jag upp till stan. Skulle till Blic och ändra mina glasögon lite, satt lite för hårt bakom öronen. Men nue sitter dem mycket bättre. Sen så frågade jag om dem såg stora ut på mig jämfört med mina andra som jag hade, fick nämligen en kommentar om det igår. Men dem sa att dem är verkligen inte för stora, men man kanske tycker det för att man inte van är se mig i sådana här glasögon som syns lite mer och som har breda ögon. Hade jue väldigt enkla glasögon innan. Så mina nya glasögon är som dem ska vara och jag är super nöjd med dem, skulle inte ha valt ett par glasögon som ser dumma ut på mig...då hade jag inte haft dem på mig. Menmen alla för jue tycka som dem tycker. Men man blir lite nojig när nån skriver en sådan kommentar, så var tvungen att kolla upp det.
När jag kom hem från stan så diskade jag lite och nue har jag precis haft Emmy på besök en kort en runda...hon var nyfiken på mina glasögon så hon var tvungen att komma och kolla på dem en snabbis. Hon tyckte att dem var jätte snygga och passade mig bra. Hon tyckte att dem stack inte ut för mycket som visa glasögon kan göra. Utan tyckte det var precis lagom :)

Ikväll så skulle vi nog få besök av min kusin Ullis och hennes kille Micke. Vi skulle någ äta nått ihop och så blir det väl att vi kollar på nån film eller spelar kort. Dem är säkert jätte bruna nue eftersom att dem kom hem från Grekland i onsdes....vill med resa nue men får vänta några månader till innan det är dags.

Nue ska jag kolla lite på tv och sen så ska jag fortsätta med pluggandet. Ska även försöka hinna med att packa lite eftersom att imon bär det av till Göteborg. Så om jag ej hinner skriva mer innan vi ska åka imon så skriver jag om hur vi hade det när jag kommit hem.

Ha en trevlig helg....Kramis.


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0