Lugn helg.

Igår blev det ingen utresning av garderoberna. Peter han ville köra runt och kolla lite på olika GPS, han funderar på att skaffa en sådan. Jag tycker det är onödigt men om han vill ha en sådan så får han väl det...hans pengar jue. Så det blev att jag följde med honom och tittade eftersom att vi ändå hade tänkt handla efteråt. Vi var och kollade på Elgiganten, Onoff och Siba....inte så värst skoj men det funkade. Jag gick och tittade på en massa annat som jag ville ha istället. Såå mycket man vill ha :) Efter det så var vi på Willys och storhandlade. Sen var vi bara hemma resten av dagen och då blev det inte att jag tog tag i rensningen utan vi lagade mat tillsammans, Flygande Jakob....det var mycket gott. Sen på kvällen så kollade vi på den nya Beck och gosade. En mycket lugn kväll. Skönt att inte ha för mycket planerat ibland utan bara ta dagen när den kommer.

Idag så har det inte blivit av heller. Jag tror att jag tar det en dag när jag är ledig från skolan, tisdag kanske. Då är jue inte Peter hemma så då får jag nog mer ro till att göra det....då blir jag inte störd. Vi har inte gjort så mycket idag än så länge mer än att vi håller på att tvätta och nue så lagar Peter mat, det blir fisk och potatis idag. Ska bli gott. Sen efter vi har tvättat färdigt så ska vi hälsa på Palle, Vonka och Tindra en runda....ska bli trevligt...blir säkert en massa bus med Tindra :)

Detta kortet är från förra året. Älskar dig min Peter såå mycket :)
image132




Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0