Året 2007

Jag tänkte ta och sammanfatta året 2007 lite grann.
Det bästa med hela året var när jag och sötisen bestämde oss för att vi skulle förlova oss på våran tre års dag som var den 30 januari. Vi var några veckor innan och kollade på ringar tillsammans och den dagen minns jag väl när vi stod där och skulle bestämma oss. Vi kollade på många ringar, vi ville båda ha guld men visste inte riktigt hur den skulle se ut eller så. Men när vi hade kollat lite så såg vi båda dem, vi tittade på varandra och då visste vi att det var dem ringarna vi skulle ha :) Dagen vi förlovade oss så var vi ute och åt på resturang och det var där vi förlovade oss, innan vi skulle äta efterrätten. Vi var sedan och kollade på en film och bara hade det jätte mysigt med varanda och man kunde knappt sluta kolla på ringarna. Förhoppningsvis någon dag så ska det komma en ring till som ska sitta på det fingert....
Den 30 januari var den lyckligaste dagen på det här året helt klart :) :)

Annars har året 2007 varit ganska så kämpigt men ändå helt ok. Jag och min familj har haft ett kämpigt år men vi har klarat oss ur det och nue är vi starkare än någonsin, så när man drabbas av nått så för det något positivt med sig ibland ändå.

Jag beslöt mig även för att börja skolan igen detta året och läsa till undersköterska. Jag går i en jätte bra klass och jag har fått många nya vänner och visa av dem har blivit lite närmre vänner.
Men skolåret har ändå varit kämpigt eftersom att man hade det jobbigt privat och ändå skulle man försöka göra bra ifrån sig i skolan. Men det har gått bra ändå, ligger bra till i alla ämnena hittills, så det känns skönt. Men inget mer plugg efter nästa termin, är duktigt trött på skolan.

Annars har det varit småsaker som har gjort det här året bra. T.ex när jag och sötisen i maj beslöt oss för att vi skulle resa utomlands, vi har jue inte varit det tidgare så vi tyckte det var dags. Så i maj bestämde vi att vi ville till Thailand i 2 veckor under jullovet som är nue, men resorna var dubbelt så dyra då. Kan man förstå!! Så vi bestämde oss för en resa till Teneriffa i två veckor. Men redan nästa dag så bokade vi om våran resa till Thailand istället till den 9 jan-08. Mina föräldrar ska resa till Thailand då och dem tyckte att vi skulle resa med dem, men jag ville först inte ta ledigt från skolan men sen blev det så i alla fal. Såå jag är glad att jag tog det beslutet ändå eftersom att det var jue Thaialnd som lockade mest och snart så ger vi oss av dit :)

Jaa det var lite av mitt år 2007 och i stort sett har det varit bra som sagt, varit kämpigt men det har vi alla tillsammans klarat av bra :)

Jag hoppas att 2008 kommer bli mera händelserikt och det börjar jue bra med resan i januari. Sen kommer jag gå ut skolan igen, så man kan säga att det blir en andra student för mig. Är faktikst väldigt stolt över mig själv att jag snart har kämpat och klarat ytterligare en utbildning. Är många som frågar mig hur jag orkar, och ibland undrar jag det själv. Men det jag läser intresserar mig och det gör det på nått sätt roligt.
Jag hoppas att belöningen till sommaren blir att man får ett jobb, men vågar ej hoppas för mycket än. Men hoppas på mer tur 2008.


Det var min sammfattning av året 2007!!!!




Kommentarer
Skrivet av: Tobias

svar: ja precis, menar de :) låter myspys!!

2007-12-30 @ 18:33:44
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Skrivet av: Jenny

Du verkar oxå ha haft ett händelserikt år. Ni har mycket att se fram emot kommande månad, Thailand och sedan förlovningsdag. Önskar er ett bra kommande år, Gott Nytt År önskar jag er redan nu :) Kramar

2007-12-30 @ 19:19:35
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Maria

Tack sötis! =) Allt bra med dig? Kram

2007-12-30 @ 22:00:41
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0