EKO!!!

Jag och min sötis har varit på EKO ikväll efter att han hade slutat  jobba. Jag var ute efter nya strumpor för nästan alla mina gamla var helt slitna, så det blev nya svarta,gråa och vita med döskallar på. Jag handlade även vinglas, för det sålde dem ut billigt där. Fyra stycken för 49 kr. Får jue ha lite vinglas nue när man börjat dricka det. Vi har vinglas sen innan eller sötisen har men dem är nerpackade någon kartong nere i förrårdet. Där är så mycket saker vi orkade inte leta fram dem så vi köpte några nya istället. Jag handlade även en ny liten söt kalender för nästa år och så köpte jag lite schampoo, balsam och lite andra småsaker som vi behöver inför Thailandsresan. Inte länge tills vi åker nue jue....längtar som bara den!!

Nue ska vi snart äta middag, min sötis håller på att laga. Ikväll blir det pasta och köttfärs med chili, vitlök och purjulök i och så matlagningsgrädde. Riktigt gott är det :)

Innan idag så städade jue jag så nue är rent och snyggt igen och det är då jag trivs som bäst. Jag har även grejat med datorn och ska göra det efter maten igen. Lägga in musik och lite bilder igen på datorn, finns jue ingenting på den nue sen sötisen ominstallerade den igår.
Kvällen här bli lugn, jag tänkte jag ska kolla på Andra Avenyn avsnittet som var i söndags, måndags och i tisdas. Har ej hunnit se dem nue i juleitd, får då har man jue varit med släkt och vänner. Vad min sötis ska göra vet jag inte riktigt, han lär säkert kolla på fotboll om det visas någon match ikväll. Han brukar göra det. Vi kommer jue även gosa som vi alltid brukar göra...hehe =)

Ha en fortsatt trevlig kväll!!!

 image454





Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Eko är en väldigt rolig affär att gå i, dem har nästan allt.

2007-12-28 @ 11:23:11
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Maria

Mm den där maten lät riktigt god!

2007-12-28 @ 11:43:31
Blogg/hemsida: http://larose.blogg.se
Skrivet av: Tobias

svar: usch då! hoppas bara du inte håller på att bli sjuk ; ( ha en bra dag iaf!!

2007-12-28 @ 12:21:08
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se
Skrivet av: Tobias

svar: gör så! men du blir nog frisk fram tills måndagen =)

2007-12-28 @ 12:24:25
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0