Förkyld!!

Japp det har man börjat bli. Började redan igår kväll med att jag började få ont i halsen och när jag vaknade imorse så hade jag fortfarande ont. Är även lite snuvig men annars är det ok. Jag får hoppas att det bara är vanlig halsont så det inte blir värre så det blir halsfluss eller nått sånt. Vill jue inte vara sjuk till nyår. Är en del som jag känner med som är sjuke just nue, får hoppas dem med blir friska tills på måndag. Jag ska i alla fall försöka göra allt för att jag ska bli av med det så fort som möjligt!!

Idag gick jag upp strax efter halv tolv och min sötis som inte behövde jobba idag låg och drog sig till halv ett. När jag hade gått upp så gick jag direkt till medicinskåpet och tog halstablett för halsen och sen så satte jag mig vid datan en runda innan jag skulle kolla på Days. Efter att jag hade kollat på det så gjorde jag vid mig lite grann och sen så gick jag och sötisen upp till stan en runda. Min sötis skulle beställa klipptid och så skulle vi inom apoteket och köpa magmedicin och lite annat inför Thailand och sen så var vi på systemet och köpte dricka tills nyår och så var vi inne och handlade lite gottis ikväll oxå!!

Jag ska strax gå och diska tänkte jag, har ingen större lust men får väl göra det ändå så min sötis kan laga lite mat sen. När jag flyttar till hus så är diskmaskin ett måste,är såå trött på att diska. Men jag som väljer det själv eftersom att jag lagar jue inte mat så ofta så då blir det att jag få ta disken om sötisen lagat mat....jaja efter jag gjort det så tänkte jag lägga mig på soffan och läsa lite och bara slappa och hoppas på att man ska bli bättre.

Ikväll så tänkte jag och sötisen bara ta det lugnt. Vi ska kolla på någon film och äta lite gottis och bara ha det mysigt :)

Jag hoppas att ni haft en bra dag, vad ska ni göra ikväll då?? Kom igen och kommentera nue :)







Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0